וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד לרצח בנצרת: בן 19 נורה בשעה שרכב על קטנוע

30.11.2013 / 15:09

הצעיר, עבד אל-ראזק איברהים עבד, נורה כשנסע עם חברו בשכונה במזרח העיר. הוא נפצע אנושות, ומת כעבור זמן קצר. חברו נפצע בינוני. ארבעה חשודים נעצרו ויובאו להארכת מעצר

צעיר בן 19 מנצרת נורה הלילה (שבת) למוות בשעה שרכב על קטנוע בשכונה המזרחית בעיר. הצעיר, עבד אל-ראזק איברהים עבד, נפצע אנושות מהירי, ומת זמן קצר אחר כך בבית החולים האיטלקי. צעיר נוסף בן 19 שהיה עמו נפצע גם הוא מהירי, ופונה לבית החולים כשהוא במצב בינוני.

כשעתיים אחרי הירי נעצרו שני תושבי העיר הצפונית, בני 19 ו-21, בחשד שהיו מעורבים במעשה. הם הועברו לחקירת הימ"ר. כמו כן אחר הצהריים נעצרו שני תושבים נוספים, בשנות ה-20 לחייהם, בחשד למעורבות בירי. הארבעה יובאו הערב להארכת מעצרם בבית משפט השלום בעיר. במשטרה בודקים אם לירי קדמה קטטה בין הצעירים.

רב-פקד משה וייצמן, דובר המחוז הצפוני במשטרה, אמר לוואלה! חדשות כי לא היו עדי ראייה לאירוע, אולם ציין כי התקבלו דיווחים על יריות שנשמעו באזור. לדבריו, שני הצעירים ככל הנראה אינם מוכרים למשטרה. חוקרי היחידה המרכזית של המחוז הצפוני קיימו הערכת מצב, טרם הועבר המקרה לטיפולם.

אין מדובר באירוע הירי הראשון השבוע. שלשום נורתה תושבת כפר קאסם בפלג גופה התחתון ונפצעה באורח בינוני. היא הובאה לטיפול במרכז הרפואי ביישוב, ואחר כך הועברה להמשך טיפול בבית החולים בילינסון בפתח תקווה. תחנת המשטרה בראש העין החלה לחקור את נסיבות הירי.

יום קודם לכן הגיע גבר בשנות ה-30 לחייו למרפאה המקומית בעראבה שבגליל התחתון כשהוא סובל מפצע ירי ברגלו. הוא טופל באופן ראשוני במקום והועבר במצב קל לבית החולים פוריה בטבריה. חקירת המשטרה העלתה כי הרקע לירי פלילי.

(עדכון ראשון: 3:41)

לפניות לכתבת עדי חשמונאי: adihashmonai@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully