וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רעידת אדמה בעוצמה 3.3 הורגשה באזור הכינרת

22.10.2013 / 8:59

בפעם החמישית תוך שבוע רעדה האדמה באזור הצפון. מרכז הרעש נמדד כ-5 קילומטרים מצפון-מזרח לקיבוץ גינוסר. אתמול הוחלט במשרד להגנת העורף להגביר את ההיערכות לרעידה חזקה

באדיבות פיקוד העורף

האדמה ממשיכה לרעוד: רעש אדמה בעוצמה של 3.3 הורגש הבוקר (שלישי) בצפון הארץ. מדובר ברעידת אדמה חמישית בתוך שבוע בצפון מערב הכינרת. מהמכון הגיאופיזי נמסר כי מרכז הרעש נרשם כחמישה קילומטרים מצפון-מזרח לקיבוץ גינוסר בשעה 8:50.

לקריאה נוספת:
לא מחכים לאסון: תרגיל להתמודדות עם רעידת אדמה
בפעם השלישית בארבעה ימים: רעידת אדמה הורגשה בצפון

רעידת אדמה. ShutterStock
הבוקר - 3.3 בסולם ריכטר/ShutterStock

אחרי רצף רעידות האדמה בצפון בימים האחרונים, שהגביר את החשש מפני רעידה גדולה, הוחלט במשרד להגנת העורף להגביר את ההיערכות לרעש מסיבי. כחלק מכך יתקיים בקרוב תרגיל כוננות רחב היקף עם משטרת ישראל וכוחות ההצלה, בנוכחותם של ראש הממשלה בנימין נתניהו ושר הביטחון משה (בוגי) יעלון. בשונה מהתרגילים שבוצעו עד כה, בתרגיל ישתתפו בפעם הראשונה גם כוחות הצלה בינלאומיים מיוחדים, שיגיעו על מנת להעביר את הידע הנרכש באשר לטיפול בתוצאותיה של רעידת אדמה קשה.

התרגיל, שצפוי להיערך בתחילת החודש הבא, יתחיל בשלב הראשון בראשון לציון ויימשך גם לעיר אשדוד, ובמסגרתו ידמו המשתתפים תרחיש של אסון רב נפגעים. בתרגיל ישתתפו יחידות של פיקוד העורף, מד"א, יחידות מל"ח (משק לחירום) ופס"ח (פינוי סעד חללים). באשדוד יתורגל נושא הפינוי הימי של נפגעים, זאת באמצעות הנמל העירוני.

  • עוד באותו נושא:
  • רעש אדמה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully