וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חיים אמסלם התלונן במשטרה: אנשי ש"ס מאיימים עלי

9.10.2013 / 16:34

מקורביו מספרים כי ההתנכלויות והאיומים גברו אחרי מות הרב עובדיה יוסף, בשל כוונתו להקים מפלגה מתחרה לש"ס, בה החל את דרכו הפוליטית. "שטיפת המוח כנראה עושה את שלה"

צילום: מור שאולי, עריכה: יאיר דניאל

בימים שאחרי מות הרב עובדיה יוסף, בש?ס ייאלצו להתמודד לא רק עם איומים מתוך המפלגה אלא גם עם כאלו שמגיעים מבחוץ. ח"כ לשעבר ויו"ר תנועת "עם שלם", חיים אמסלם הגיש היום (רביעי) תלונה במשטרת ישראל על הטרדות קשות ואיומים מצד אנשי ש"ס. לטענת מקורביו, האיומים מגיעים על רקע מות הרב וכוונת אמסלם להקים מפלגה מתחרה לש"ס בבחירות הבאות.

אמסלם עצמו סיפר כי לאחרונה הוא מקבל הטרדות טלפוניות ומסרוני הודעות של איומים ונאצה. לדבריו, מדובר באנשים המזוהים עם ש"ס וחלקם מגדירים עצמם כתלמידיו ומאמיניו של הרב עובדיה יוסף.

מאות אלפים ליוו את הרב עובדיה בדרכו האחרונה. עומר מירון
מאז מות הרב, "כל מי שלא בכיסם, הותר דמו?. הלוויית הרב עובדיה/עומר מירון

"שטיפת המוח כנראה עושה את שלה", אמר אמסלם לוואלה! חדשות. "בש"ס יש הסתה בלתי פוסקת שנובעת מהמחשבה שכל העולם פסול חוץ מהם. ראש הממשלה חווה את זה אתמול כשהגיע לנחם והותקף על ידי בנו של הרב יוסף. הוא הואשם באחראיות על הניסיון לגייס בחורי ישיבות ועל הפגיעה בתקציב הישיבות והכוללים. הבוקר זה גם קרה לסגן השר, הרב אלי בן דהן. כל מי שלא בכיסם, הותר דמו".

אמסלם סולק מש"ס לפני שלוש שנים לאחר שהוגדר כ"מורד" לאחר שפעל נגד תפיסתה הפוליטית של ש"ס והחזיק בתפיסה הלכתית ואידיאולוגית המנוגדת לרב עובדיה יוסף ולמועצת החכמים של התנועה. בבחירות האחרונות לכנסת הוא רץ עם מפלגתו "עם שלם" אך לא עבר את אחוז החסימה. גם אז נטען כי אנשי ש"ס התנכלו לו לאחר שאלו ניקבו לכאורה את צמיגי רכבו והשחיתו שלטי בחירות של מפלגתו.

דובר ש"ס, יעקב בצלאל מסר בתגובה כי התלונה "מגוחכת ומעוררת רחמים".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקל

בשיתוף כללית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully