וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: ביצע מעשים מגונים בילדים בשנות ה-90'

רמי שני

28.8.2013 / 10:29

שלום פבזנר, שעבד כמשגיח בשכונת חב"ד בעיר ובמושבים בחבל לכיש, מואשם כי תקף את הילדים בעבודתו, בבית כנסת ובבריכה. הוא נמלט בעבר לארה"ב ונעצר כשנודע שחזר לישראל

לבית המשפט המחוזי בבאר שבע הוגש השבוע כתב אישום נגד שלום פבזנר, בן 45 שעבד כמשגיח כשרות בשכונת חב"ד בקריית מלאכי, בגין ביצוע עבירות מין בארבעה נערים וילדים תושבי השכונה בסוף שנות ה-90'. פבזנר עצור עד החלטה אחרת בעניינו. פבזנר נמלט לפני 12 שנים לארצות הברית בעקבות תלונות שהגישו הורי הילדים נגדו. הוא נעצר באחרונה לאחר שאחד מקורבנותיו גילה כי הוא שוהה בישראל והגיש נגדו תלונה בתחנת משטרת קריית מלאכי.

אילוסטרציה. ShutterStock
לפי כתב האישום האיש תקף את הילדים גם בביתו/ShutterStock

מכתב האישום שהוגש נגדו משגיח הכשרות, שעבד בנוסף בכמה מושבים בחבל לכיש, כי בין השנים 1997 עד 2000 הוא תקף פעמים רבות ילד בן שמונה, בעת שהגיע לביתו. באחת הפעמים אבי הילד שלח אותו לביתו של פבזנר כדי להביא ממנו תפוזים, ובאותה הזדמנות הגבר ביצע בו מעשים מגונים ולאחר מכן העניק לו קרטיב. במקרים אחרים פבזנר לקח את הילד למקלט בביתו וביצע בו מעשים מגונים. על פי כתב האישום, משגיח הכשרות אף תקף את הילד בעת שפגש בו בבריכה בעיר.

"פרש חסות על ילד ותקף אותו"

פבזנר לא הסתפק בכך, לפי כתב האישום, וניצל בנוסף נער בן 14 שביקש ממנו להתלוות אליו לנסיעות ולעבוד עמו. ילד נוסף, בן 12, סירב לבקשתו של פבזנר להציג בפניו בביתו סרטי מין. כתב האישום נגד משגיח הכשרות מייחס לו בנוסף ביצוע מעשים מגונים בילד בן 11, עליו פרש חסות בהסכמת אמו כיוון שגדל ללא אביו. פי האישום, הוא תקף את הילד בבית כנסת, בבריכה העירונית וגם במפעל בשר שבו שימש כמשגיח כשרות. כאשר הילד גילה זאת לאמו, היא דרשה ממשגיח הכשרות להפסיק את פגישותיו עם בנה.

במהלך הדיון בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו, לפני הגשת כתב האישום נגדו, ביקשו פרקליטיו מבית משפט השלום באשקלון להורות על שחרורו למעצר בית אצל אמו, אך הבקשה נדחתה, כיוון שנמלט בעבר מישראל. שופט בית המשפט המחוזי בבאר שבע, נאסר אבו טהה, דחה גם כן את בקשת הסנגורים וציין כי קיימות ראיות לכאורה למעשים.

לקריאה נוספת:
משגיח כשרות תקף מינית את גיסתו בת ה-16 ואחותה
חשד: בדו את חטיפת בתם כדי להסתיר שהותקפה מינית

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully