וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: גרם לנפילת יצאנית מהמרפסת והפקירה למות

גלעד גרוסמן

13.8.2013 / 11:00

מרואן מורה בן 25 מתל אביב נאשם כי גרם לאישה ליפול מדירתו שבקומה השנייה, חלף על פניה כשהיא גוססת ועזב. הוא תועד במצלמות כשהוא מחליף בגדים, ולמשטרה סיפר שהיה בים

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (שלישי) כתב אישום נגד מרואן מורה, תושב העיר בן 25, הנאשם בהריגתה של יצאנית בחודש שעבר. לטענת הפרקליטות, הוא גרם לנפילתה מהקומה השנייה בבניין מגוריו, ולאחר מכן יצא מהדירה, חלף על פניה כשהייתה פצועה באורח אנוש מבלי לסייע לה. לאחר כשעה וחצי, חזר למקום ואמר לחוקרים כי היה בים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עורך הדין יוסי קורצברג מפרקליטות מחוז תל אביב, לפני כחודש פגש מורה את האישה וסיכם אתה כי תתלווה אליו לביתו בדרך ההגנה בתל אביב לשם קיום מגע מיני. לאחר זמן קצר היא עזבה את המקום בעקבות ויכוח בין השניים, אולם הוא ירד אחריה וגרם לה לחזור לדירה.

בסביבות השעה שש בבוקר, על פי בכתב האישום, גרם מורה לנפילתה של היצאנית, מה שהוביל למותה. כתב האישום אינו מציין אם הוא דחף אותה אל מותה, או שגרם לנפילה בדרך אחרת. בחקירתו מסר מורה כמה גרסאות על שהתרחש בדירה, כאשר בגרסה האחרונה מסר כי הוא חסם את דרכה ולכן היא ניסתה לצאת דרך המרפסת. בפרקליטות טוענים כי די בגרסה זו ובהתנהלותו לאחר מכן כדי לקבוע כי מדובר בעבירת הריגה.

לאחר שהאישה נפלה ונפגעה בראשה וגבה, זרק מורה את חפציה ויצא מדירתו ועבר על פני המנוחה שהייתה פצועה אנושות מבלי לסייע לה. לאחר מכן הסתובב באזור דירתו, החליף את בגדיו ולבש חולצה מכופתרת שגנב מחבל תליה, מכנסיים אחרים ונעליים. הוא חזר לדירה לאחר כשעה וחצי, ואמר לבלשי המשטרה במקום שהיה בים.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו של מורה עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. מבקשת המעצר עולה כי מצלמות אבטחה תיעדו ממרחק את נפילתה של המנוחה, אולם לא ניתן לראות אם היא נדחפה. מסיבה זו, הוא הואשם בהריגה ולא ברצח. בנוסף, מורה תועד על ידי מצלמות כשהוא חולף על פני האישה הפצועה, מסתובב באזור מגוריו כשעה וחצי ומחליף בגדים.

חשד: צעיר דחף אישה אל מותה ממרפסת דירה בתל אביב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully