וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישה נפלה מרכב נוסע ליד ירושלים - ונהרגה

יהושע בריינר

21.7.2013 / 0:04

המשטרה חוקרת את בן הזוג של האישה, כבת 40 ממעלה אדומים, שנפלה סמוך למחסום א-זעים שביציאה מירושלים. מחקירה ראשונית עולה כי הסבירות שהיא נדחפה - נמוכה

צעירים פלסטינים תוקפים נהג יהודי/צילום: עומר מירון, עריכה: מיכאל ברגמן

אישה כבת 40 נהרגה אמש (שבת) לאחר שמסיבה שאיננה ברורה נפלה מרכב נוסע סמוך למחסום א-זעים שביציאה מירושלים, לכיוון מעלה אדומים ונחבלה בראשה. צוותי מגן דוד אדום שהגיעו למקום קבעו את מותה של האישה. מחקירה ראשונית עלה כי מדובר ברכב הסעות גדול שחלף על פני המחסום, וכעבור כמה עשרות מטרים נפלה האישה. בן זוגה עצר את הרכב, וכעבור זמן קצר הגיעו למקום כוחות משטרה והחלו לחקור אותו. על פי הערכה ראשונית, הסבירות שהאישה נדחפה היא נמוכה ובמשטרה בודקים את כל כיווני החקירה, כולל אפשרות שהאישה פתחה את הדלת במהלך הנסיעה. בני הזוג, תושבי מעלה אדומים, אינם מוכרים למשטרה.

אישה נפלה אל מותה מרכב נוסע ליד ירושלים. עומר מירון
סבירות נמוכה שהאישה נדחפה. אזור התאונה/עומר מירון

אתמול בלילה נפצעו שני צעירים, בני 20 ו-22, באורח קשה וקל בהתנגשות חזיתית בין שני כלי רכב בכניסה לכפר עוספיה, ליד חיפה, ואילו ביום חמישי נפצע באורח קשה הולך רגל בצומת קסטינה מפגיעת מכונית. נהג המכונית הפוגעת, תושב קריית מלאכי בן 45, נעצר ביום שלאחר מכן בחשד שפגע בהולך הרגל והפקירו במקום. המשטרה חושדת כי הנהג היה תחת השפעת אלכוהול. הפצוע פונה לקבלת טיפול בבית החולים ברזילי באשקלון.

בתאונת דרכים שאירעה ביום שישי בערב ברחוב השומר בהוד השרון, נפגע נער בן 16 ממכונית חולפת. צוותי מד"א שהוזעקו למקום פינו אותו לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, במצב בינוני. כמה שעות לאחר מכן נפצע באורח בינוני רוכב אופנוע בן 37 מפגיעת מכונית בפינת הרחובות שדרות החשמונאים ויצחק רבין במודיעין. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים שיבא בתל השומר, כשהוא סובל מפגיעת ראש ובטן.

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

לקריאה נוספת:
חשד: תושב קריית מלאכי פגע בהולך רגל והפקירו

(עדכון ראשון: 20:49)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully