וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אלעד נהרג בדרך למילואים: "החיים פה כמו רולטה רוסית"

קובי דוד

17.6.2013 / 0:01

אלעד ארליך, שרק לאחרונה עבר עם אשתו הנמצאת בהריון מתקדם לקיבוץ בצפון - עשה דרכו לבסיס כשרכב מסחרי שעבר באדום התנגש בו חזיתית. "פורעי החוק מסכנים חפים", אמר קרובו

אלעד ארליך יצא אתמול (ראשון) בבוקר מביתו שבקיבוץ שדה נחמיה בגליל העליון, בדרכו לשירות מילואים. בסביבות השעה 5:00 לפנות בוקר הגיע ארליך בן ה-34 עם מכוניתו הפרטית לצומת הגומא בכביש 90. כלי רכב מסחרי שנסע בנתיב לכיוון דרום כשבו כמה פועלים ככל הנראה לא ציית לרמזור אדום. הוא התנגש חזיתית במכוניתו של ארליך, שכתוצאה מכך נפצע באורח אנוש. כוחות חילוץ שהוזעקו למקום החלו בפעולות לחילוצו של ארליך, אולם צוות מגן דוד אדום נאלץ לקבוע את מותו אחרי זמן קצר.

לאחרונה עבר ארליך להתגורר עם משפחתו בקיבוץ שדה נחמיה. רעייתו, שנמצאת בחודשי הריון מתקדמים, התקשתה לקבל את הבשורה המרה. "אנחנו לא מעכלים את הטרגדיה הנוראה", סיפר שמוליק דוד, קרוב משפחתו של ארליך. "זה מוות מיותר שלא היה צריך לקרות. אלעד היה נהג זהיר שתמיד ציית לכל הכללים והחוקים". הוא הוסיף כי המשפחה כואבת ושבורה. "לאלעד הייתה אישיות יוצאת דופן ולב רחב", אמר.

תאונת דרכים בצומת גומא בכביש 90. ג'יליס
זירת התאונה בצומת הגומא, אתמול בבוקר/ג'יליס

מלבד פעילותו הענפה לקידום הפריפריה במסגרת תכנית שיזם יחד עם תושבי קריית שמונה – "שינוי כיוון" – למען פיתוח מוקדי החינוך והתרבות בעיר, שימש ארליך כמנהל החטיבה ללימודי חוץ במכללה האקדמית תל-חי. מנכ"ל המכללה יוסי מלכה הביע צער על מותו של ארליך. "אלעד היה בראש ובראשונה חבר טוב ויקר, איש ערכי וישר, נטוע ומחובר היטב לנוף הגלילי ולקהילות באזור", אמר מלכה. "בכל שיחה עמו הדגיש את הקשר הרגשי לקריית שמונה, העיר שבה נולד ואותה אהב בכל מאודו. הליכתו בטרם עת היא אבדן גדול לאוהביו ומוקיריו הרבים".

בשם המשפחה פנה קרוב המשפחה דוד לכוחות המשטרה, בדרישה לנהוג ביד קשה כלפי נהגים פורעי חוק. "החיים כאן נהיו כמו רולטה רוסית", אמר דוד. "זה כבר לא תלוי אם אתה נהג זהיר או לא, אלא באותם נהגים פורעי חוק. אסור לאפשר לפורעי חוק לנהוג בדרכים ולסכן נהגים חפים מפשע. המשטרה חייבת למגר את התופעה שגובה חיי אדם".

ארליך הובא אתמול למנוחות בחלקה הצבאית בבית העלמין בקריית שמונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully