וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דנקנר: "לא איבדתי את השליטה, לא מתכנן להתפטר"

25.5.2013 / 0:13

בעל השליטה באי.די.בי אמר בתגובה להתפתחויות האחרונות, כי במשך "8 שנים קיבלתי כל ציון לשבח ואני מסתייג מכינויי הגנאי שנותנים לי. אם יהיה צורך, ננקוט בהליכים משפטיים"

"לא איבדתי את השליטה. נכון שהייתה הצעה, אבל אני לא יודע מה הם רצו להשיג. אם יהיה צורך, ננקוט בהליכים משפטיים", כך מגיב נוחי דנקנר, בעל השליטה באי.די.בי, בתגובה להתפתחויות בנושא הסדר החוב בקונצרן אי.די.בי.
בדברים שפורסמו בחדשות ערוץ 2, אומר דנקנר: "אני לא מתכנן להתפטר ואני בהחלט מתכנן להגיש הצעה טובה מההצעה הקלוקלת בעיני והמוטעית של שתי הנציגויות. 8 שנים קיבלתי כל ציון לשבח על העסקים שלי ואני מסתייג מכינויי הגנאי שנותנים לי".

אתמול נודע כי נציגות אג"ח אי.די.בי אחזקות מפנה לדנקנר גב, וחוזרת בה ממתווה הסדר החוב שגובש עם איש העסקים הארגנטינאי אדוארדו אלשטיין, זאת לטובת איחוד כוחות עם נציגות אג"ח אי.די.בי פתוח, שפירושה לקיחת השליטה על החברה מידיו של דנקנר.

לאחר דיונים מרתונים, הגיעו נציגי אג"ח אי.די.בי פתוח, בראשות ג'רמי בלנק מקרן יורק וחגי בדש מפסגות, להסכמות עם נציגי אי.די.בי אחזקות, בראשות עוזי דנינו מאקסלנס ויואב ערמוני מקרן גילעד, לפיהן תושטח הפירמידה של דנקנר, אי.די.בי אחזקות תמחק מהמסחר ובמקומה תוקם חברה אחת - אי.די.בי פתוח.

לאחר מכן הודיע דנקנר באמצעות אי.די.בי כי החברה קיבלה הצעה לרכישת 27.5% מהון המניות של כלל ביטוח (מחצית מהחזקות אי.די.בי בחברה), על ידי קרן בינלאומית גדולה, על פי שווי של 4.5 מיליארד שקל.

(עדכון ראשון: 20:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully