וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מתנחלים ריססו "נקמה" על מצבות ליד שכם

יהושע בריינר

13.5.2013 / 15:44

כמה מצבות הושחתו בכפר א-סאוויה, לא הרחק מצומת תפוח שבו אירע פיגוע הדקירה לפני כשבועיים. גם צמיגיהם של חמישה טרקטורים נוקבו. ההערכה היא שמדובר בפעולת נקם על הפיגוע

חשד לתג מחיר בשומרון: כמה מצבות הושחתו הלילה (שני) בכפר א-סאוויה שמדרום לשכם. על המצבות רוססו כתובות נאצה, ובהן "אביתר" ו"נקמה", לצד מגני דוד. כתובות דומות רוססו גם על קיר חנות בכפר השוכן לא הרחק מצומת תפוח וכן נוקבו צמיגיהם של חמישה טרקטורים שהיו במקום.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
ההערכה היא כי מדובר בפעולת נקם על מותו של אביתר בורובסקי. המצבות שהושחתו/מערכת וואלה, צילום מסך

ההערכה היא כי הרקע להשחתה הוא פיגוע הדקירה שאירע לפני כשבועיים בצומת תפוח, שבו נדקר למוות אביתר בורובסקי מההתנחלות יצהר. הפלסטינים מפנים אצבע מאשימה כלפי צה"ל והמתנחלים וטוענים כי מדובר בפעולת נקם של פעילי ימין.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
כתובות רוססו גם על קיר חנות בכפר/מערכת וואלה, צילום מסך

ביום חמישי האחרון נכרתו קרוב למאה עצים בכפר א-טוואני שבדרום הר חברון. במקום גם נמצאו כתובות גרפיטי, ובהן "תג מחיר" ו"ערבות הדדית". גם אז ההערכה הייתה כי מדובר בפעולת נקם על מותו של בורובסקי. גם בירושלים נרשמו כמה דיווחים על פעולות טרור יהודי בעקבות רצח בורובסקי. כך למשל, נוקבו ביום שבת צמיגיהם של כלי רכב השייכים לערבים המתגוררים בשכונת קריית משה בירושלים, כשברחוב נמצאו כתובות כמו "תג מחיר אביתר בורובסקי".

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
צמיגיהם של חמישה טרקטורים נוקבו במקום/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully