וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 35 נהרגה בשריפה שפרצה בבניין מגורים בלוד

13.3.2013 / 5:37

לפרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה לא נותר אלא לקבוע את מותה של האישה. שבעה בני אדם נוספים חולצו, שניים מהם במצב קל, וטרם ברור מה גרם להתלקחות

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

אישה בת 35 נהרגה לפנות בוקר (רביעי) בשריפה שפרצה בקומה הראשונה של בניין מגורים ברחוב ארלוזורוב בלוד. פרמדיקים של מד"א קבעו את מותה במקום. שבעה בני אדם נוספים חולצו מהבניין, שניים מהם נפגעו באורח קל משאיפת עשן ופונו לבית החולים אסף הרופא. הדירה בה פרצה הדליקה נשרפה כליל והנסיבות לפרוץ האש טרם ברורות. כוחות הכיבוי הגיעו למקום והשתלטו על השריפה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
טרם ברור מה גרם לדליקה, זירת האירוע/מערכת וואלה, צילום מסך

אתמול פרצה שריפה בדירת מגורים ברחוב שביל הסיגליות בעכו, שגרמה למותו של אדם אחד. אדם נוסף נפגע משאיפת עשן. ארבעה צוותים של מכבי אש משירותי הכיבוי של הגליל המערבי הוזעקו למקום, ובמהלך סריקת חדרי הדירה התגלתה הגופה כשהיא חרוכה.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
בת 35 נהרגה בשריפה שפרצה בבניין מגורים בלוד. דרור עינב
פינוי ההרוגה מהדירה בלוד/דרור עינב

בסוף החודש שעבר נהרגה ילדה בת שלוש בשריפה בביתה שביישוב הבדואי כסייפה. אחיה, בן חמש, נפצע באורח בינוני. השניים חולצו תחילה מהבית הבוער והובאו למרפאה מקומית כשהם סובלים מכוויות ברוב חלקי גופם וכן מקשיי נשימה. על מנת לפנות את האחים להמשך טיפול מידי בבית החולים סורוקה בבאר שבע, הוזנק מסוק של מד"א לכסייפה. מבדיקת הצוות הרפואי עלה כי הילדה סבלה מ-40% כוויות בדרגות ב' ו-ג' ומצבה הוגדר אנוש. מאוחר יותר היא מתה מפצעיה. אחיה סבל מ-18% כוויות קלות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully