וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תעלומה בצפון: אם הפעוטה ששוטטה לבדה עדיין נעדרת

קובי מנדל

6.1.2013 / 16:40

הפעוטה מבסמת טבעון שנמצאה משוטטת לבדה שוחררה מבית החולים בליווי נציגי סעד ורווחה. במקביל, הוארך מעצר ידיד המשפחה החשוד בנטישת הילדה ובמעורבות בהיעלמות האם

הפעוטה בת השנתיים שנמצאה בערב יום שישי משוטטת לבדה במטעי הכפר איבטין שבגליל התחתון שוחררה בשעות הצהריים (ראשון) ממחלקת הילדים בבית החולים רמב"ם בחיפה, שם הוחזקה מאז הימצאה. במקביל, נודע כי אמה של הפעוטה, תושבת בסמת טבעון, נעדרת גם היא מיום שישי. הפעוטה, שעזבה את בית החולים בליווי נציגי סעד ורווחה של היישוב בו היא מתגוררת, תעבור לגור בבית קרובי משפחה עד שפקידי הסעד והמשטרה יאתרו את האם.

בית משפט השלום בקריות האריך היום בארבעה ימים את מעצרו של ידיד המשפחה שנעצר אתמול. מהמשטרה נמסר שידיד המשפחה, בן 23, חשוד בנטישת הילדה וכן במעורבות בהיעלמות אמה.

בערב יום שישי נמצאה הפעוטה משוטטת לבדה. שוטרים ולוחמי מג"ב שהוזעקו למקום הביאו אותה לתחנת המשטרה, משם היא הועברה לבדיקות רפואיות בבית החולים רמב"ם בחיפה. למרות שנעדרה שעות ארוכות מביתה, בני משפחתה של הפעוטה לא דיווחו לרשויות על היעלמותה. לאחר שעברה סדרת בדיקות, הוסר החשש כי הפעוטה עברה התעללות כלשהי או הורעבה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully