וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחימוביץ’: כדי להכריע יש לבחור בי או בנתניהו

טל שלו

8.12.2012 / 15:26

יו"ר מפלגת העבודה התייחסה לחבירתו של עמיר פרץ לציפי לבני וציינה כי המהלך מסמן את "אובדן האמון בפוליטיקה". כמו כן, אמרה: "נתניהו רוצה שנתעסק כל היום בבנייה בשטחים"

צילום: מור שאולי עריכה: טל רזניק

"מי שמבקש להכריע צריך להצביע עבודה או ליכוד", כך אמרה הבוקר (שבת) יו"ר מפלגת העבודה שלי יחימוביץ'. באירוע שבתרבות בירושלים, התייחסה יחימוביץ' לעריקתו של עמיר פרץ למפלגת "התנועה" בראשות ציפי לבני וציינה כי "התחושה המרכזית בציבור היא שפשוט צריך לקחת צינור כיבוי אש ובזרם חדש לשטוף את האירועים הפוליטיים של השבוע האחרון, שהמאפיין שלהם הוא אובדן האמון של הציבור בפוליטיקה".

כל הדיווחים, הסקרים והפרשנויות - וואלה! בחירות 2013

שלי מציגה את התוכנית הכלכלית , דצמבר 2012. דרור עינב
"הקשר בין המכשיר הפוליטי להשקפת עולם נשכח מהלב"/דרור עינב

"כמי שמאוד מאמינה בפוליטיקה כמכשיר למימוש השקפת עולם, חווינו שיאים חדשים שבהם כל אחד עושה שופינג בין מפלגות, אנשים מוכרים את מרכולתם והקשר בין המכשיר הפוליטי להשקפת עולם נשכח מהלב", המשיכה יחימוביץ', "אני משוכנעת שכולנו רוצים לשכוח כמה שיותר מהר את האירועים הלא נעימים האלה, בלשון המעטה, ולעבור לדיון עמוק על סדר יום".

sheen-shitof

עוד בוואלה

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

"החלטתי לעזוב מאחור את ההתגוששות"

"זה לא סוד שהצעתי ללבני לחבור אליי", המשיכה יחימוביץ'. "עשיתי זאת על פני חצי שנה שוב ושוב, סברתי שדווקא העובדה שסדר היום הכלכלי-חברתי הוא באופן כה מובהק הדגל של מפלגת העבודה, הדבר הנכון והנקי ביותר יהיה לתת חלקים גדולים של הטיפול בסדר היום המדיני תוך שמירה מחודדת על סדר היום של העבודה".

"החלטתי שאני עוזבת מאחורי את כל ההתגוששות הזו. אין לי עניין עכשיו לפגוע באיזושהי מפלגה ממפלגות הגוש", הוסיפה. לדבריה, "יש לי רק יריב אחד וליריב הזה קוראים בנימין נתניהו, כמי שמייצג סדר יום קפיטליסטי מאוד קיצוני שמפרק את החברה הישראלית ומפקיר את אזרחיה לחיים של הישרדות ודלות. מי שרוצה להחליף את שלטון נתניהו צריך להצביע למפלגת העבודה".

הפגנת  אחיות בבלינסון , דצמבר 2012. יותם רונן
"השבוע האחרון מדגיש את חוסר הצדק וההגיון של נתניהו". אחיות מפגינות בבית החולים בילינסון, השבוע/יותם רונן

כמו כן, מתחה יחימוביץ' ביקורת על ראש הממשלה, בנימין נתניהו. "השבוע האחרון מדגיש את חוסר הצדק וחוסר ההגיון של מדיניות נתניהו", אמרה יחימוביץ'. לדבריה, תנאי ההעסקה הירודים של האחיות וכן הנתון העולה מדו"ח העוני, לפיו 65% מהעניים הם אנשים עובדים, עומדים בניגוד ל"התפרעות וחגיגת שכר מקוממת על חשבון החוסכים והפנסיונרים כשיו"ר החברה לישראל והמנכ"ל שלה מבקשים לעצמם חבילת אופציות מטורללת של 50 מיליון שקלים, חבילה מטורללת לגמרי".

"נתניהו היה מעדיף כמובן שנתעסק כל היום בבנייה ב-E1 תוך שהוא גורם נזק כבד למעמדה של ישראל בעולם, אבל אנחנו לא נניח לו ונדבק בסדר היום הלאומי, שהוא רחב ושיש בו אחריות אדירה וכוללת לכל משפחה ואדם בישראל", סיכמה יחימוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully