וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בת 16 הודתה בגניבת תלושי חג של ניצולי שואה

7.10.2012 / 14:08

הנערה, תושבת אשדוד שהועסקה כמנקה במשרדי עמותה המטפלת בניצולים, חשודה כי גנבה תלושים בשווי 15 אלף שקלים, אותם כבר בזבזה. לטענתה, עשתה זאת בשל מצוקה כלכלית

נערה תושבת אשדוד חשודה כי גנבה ממשרדי עמותה בהרצליה, בה עבדה כמנקה, תווי קנייה בשווי אלפי שקלים שנועדו לניצולי שואה. כך דיווחה היום (ראשון) המשטרה. הנערה הודתה בחקירתה כי ביצעה את המעשה, לדבריה כתוצאה ממצוקה כלכלית, ונשלחה למעצר בית.

הנערה בת ה-16 עבדה בעמותה כמה חודשים, תחילה דרך חברה קבלנית ולאחר מכן באופן פרטי. במהלך התקופה הבחינו עובדי העמותה כי מדי פעם נרשמו חוסרים בתווי הקנייה, אותם נוהגת העמותה לתת לניצולי שואה בהם היא מטפלת לקראת החגים.

מנהלת העמותה החליטה להציב במשרדים מצלמות אבטחה, במטרה לתעד את מבצע הגניבות. המצלמות תיעדו לכאורה את הנערה שולחת ידה לתלושים, ובכל פעם נוטלת חלק מהם. אז הגישה המנהלת תלונה במשטרת תחנת גלילות.
ביום חמישי האחרון נעצרה הנערה החשודה. בחקירתה הודתה בביצוע המעשים וסיפרה כי התפתתה לעשות זאת כ"פשיעה הישרדותית" - מתוך מצוקה כלכלית. היא חשודה בגניבת סכום של כ-15 אלף שקלים, אך בחיפוש שנערך בביתה לא נמצאו התלושים, ולדבריה היא הספיקה כבר לבזבז אותם.

ביום שישי הובאה הנערה בפני שופט בבית משפט השלום בתל אביב, שם שוחררה למעצר בית בן חמישה ימים. במקביל לקחה המשטרה את מחשבי העמותה על מנת לצפות בסרטוני האבטחה, במטרה לאסוף ראיות נגד הנערה לצורך הגשת כתב אישום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully