וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרס: "עלינו ללכת יד ביד עם ארה"ב בנושא האירני"

פנחס וולף

2.10.2012 / 14:27

הנשיא התארח בסוכותיהם של הרבנים הראשיים, אך בחר להתייחס לחג אחר כשאמר כי נשיא אירן הוא "המן המודרני". על ריסוס הכתובות על כנסייה בבירה: "תג מחיר סותר את היהדות"

צילום: דניאל בוק, עריכה: גדי וינסטוק

"הדבר הכי חשוב בטיפול בסוגיה האירנית הוא ללכת יד ביד עם ארצות הברית, שהיא המעצמה הגדולה והחשובה ביותר בעולם, וידידת אמת של ישראל", אמר הבוקר (שלישי) נשיא המדינה, שמעון פרס, במהלך ביקורי חג וברכה מסורתיים שקיים בסוכותיהם של הרב עובדיה יוסף והרבנים הראשיים לישראל, הרב יונה מצגר והרב שלמה עמאר. הנשיא ברך עם הרבנים על ארבעת המינים ונשא יחד עימם תפילות משותפות וברכות לחיזוק עם ישראל, לשלום ולחתימה טובה.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
הנשיא פרס בסוכתו של הרב עובדיה יוסף, הבוקר/מערכת וואלה, צילום מסך

לצד מנהגי חג הסוכות, הזכיר הנשיא חג אחר, פורים, כשאמר כי "היה עדיף לכולם לו היינו נפטרים ללא מלחמה מהמן המודרני, הוא אחמדינג'ד". הוא עוד הוסיף כי "על אירן נכפות סנקציות כלכליות חריפות המבודדות את המשטר המושחת ביותר בעולם". לדבריו, "ויש לפעול בקואליציה רחבה ולהגביר את הלחץ המדיני והכלכלי על אירן".

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
פרס לרב עובדיה: "בשמיים לא אדישים למתרחש באירן". דניאל בוק
"תופעת תג מחיר סותרת את היהדות". הנשיא פרס והרב עובדיה יוסף/דניאל בוק

הנשיא התייחס גם לפעולת הטרור היהודי שהתבצעה הבוקר בכנסייה בירושלים, והדגיש כי "אסור שיהיו בקרבנו פעולות תג מחיר, אנו עם של אמונה ומצווה". לדבריו, "פעולת תג מחיר סותרת את הדת היהודית ופוגעת פגיעה קשה בישראל, יש לגנותן בחריפות - הן בקול רם והן במעשה". פרס עוד ציין כי "אסור לפגוע בקודשי עמים ודתות, אסור להשלים עם תופעה זו, היא סותרת את הדת ופוגעת פגיעה קשה בישראל". הרב מצגר הצטרף לגינוי פעולת תג המחיר, ואמר: "ההשלכות הן חמורות, זו טעות טרגית של אנשים הלוקחים את החוק לידיים. הם לא מתקני עולם, הם מעוותי עולם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully