וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: מחבט הטניס הגדול בעולם נבנה בניו יורק?

29.8.2012 / 3:50

תושבי קווינס זכו השבוע לחזות במיצג שאולי יהפוך לשיא גינס: מחבט טניס במשקל כחצי טון. "אי אפשר שלא לחייך כשרואים אותו", אומר יוזם הפרויקט, שמחזיק בשיא מעניין אחר

המחבט הגדול בתפוח הגדול: קבוצה של תושבי ניו יורק ניסתה לשבור שיא עולמי, ולבנות את מחבט הטניס הגדול בעולם. גודלו של המחבט שהם בנו מגיע לאורך של 15 מטרים ו-24 סנטימטרים. הפרויקט השאפתני עדיין לא קיבל את התואר הרשמי של שיא גינס, אבל עבור הסטודנטים, זה רק חלק מהעניין. "אנחנו שמחים שאנחנו יכולים לגרום הנאה לאנשים מסביבנו. אי אפשר שלא לחייך כשרואים כזה מחבט ענקי", אמר מארגן הקבוצה, אשריטה פורמן.

תושבי רובע קווינס בניו יורק אכן זכו לחייך למראה של המחבט, השוקל כחצי טון, כאשר מנוף הציג אותו השבוע לראווה באוויר באחד הצמתים ברובע. בהתאם לגודלו הכביר של המחבט, כך גם העבודה עליו הצריכה מאמץ מיוחד. כ-30 אנשים עבדו על בנייתו במשך עשרה ימים, תוך הקפדה על ההנחיות של גינס.

חברי הקבוצה, אשר משתתפים ביחד בקורס מדיטציה, לקחו על עצמם את המיזם לזכר המורה הרוחני שלהם, סרי צ'ינמוי. יום הולדתו של צ'ימנוי, שמת לפני כמה שנים, חל בדיוק ביום הפתיחה של טורניר אליפות ארצות הברית הפתוחה. המחבט עוצב בדמות המחבט של הטניסאי בילי ג'ין קינג, שעמו זכה צ'ימנוי לשחק.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
יוזם הפרוייקט הוא שיאן בשבירת שיאים. אשריטה פורמן עם המחבט שבנה/מערכת וואלה, צילום מסך

פורמן, יוזם הפרויקט, הוא בעל ניסיון עשיר בשיאי גינס. למעשה, הוא מחזיק בתואר "האדם שזכה למספר הגדול ביותר של שיאי גינס", עם מעל ל-150 שיאים. עם זאת, הוא מספר שהשיא הזה היה קשה במיוחד. "היינו צריכים לסחוב אותו בחלקים ואז להרכיב אותו. זה היה מבצע מורכב, ואני מרגיש טוב עם התוצאה. מבחינתי, הוא נראה מושלם", אמר. כעת הוא וחבריו מקווים שהמחבט יוצג במוזיאון לילדים, יחד עם עיפרון ענק שיצרו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully