וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטרליה: "עשו צרכים" בחוף ודרשו שירותים ציבוריים

20.8.2012 / 20:43

כמה רוחצים באוסטרליה מאסו במחסור בבתי שימוש. הם התלבשו בחגיגיות - ופשטו את המכנסיים מעל אסלות בקו המים. הדבר היחיד שהעיב על ההפגנה היה מזג האוויר: "לו רק היה קיץ!"

צילום: רויטרס, עריכה: מיכאל ברגמן, קריינות: אביב אברמוביץ'

תושבי אדלייד בדרום אוסטרליה מאסו מהעדר שירותים ציבוריים נאותים בחופי העיר, והחליטו לנקוט מחאה יוצאת דופן. לבושים בחליפות, עניבות ובמגבעות בריטיות מסורתיות, 12 מפגינים הציבו אסלות על החוף והתיישבו עליהן. ההפגנה תועדה כולה למטרות אומנותיות.

אחד המפגינים, בוב פרנסיס, אומר כי מדובר ב"חשיפה נעימה" למדי יחסית ליום ראשון. לדבריו, היה ניתן להגיע לתוצאות חיוביות יותר אם האירוע היה מתרחש בקיץ - שכן אוסטרליה נמצאת בימים אלה בעיצומו של החורף.

מפגינים "עשו צרכיהם" בחוף בדרישה לשירותים ציבוריים. רויטרס
מורידים את המכנסיים בשם המחאה/רויטרס

אנדרו ביינס, צלם שהגיע לתעד את ההפגנה, אמר כי חשוב להביא את המחאה לידיעת הציבור. "תפקידו של אמן הוא לאפשר לאנשים לדבר על המחאות הללו", אמר. בינואר הקרוב תעלה תערוכת התמונות שצילם ביינס במהלך ההפגנה. עד אז, מקווים המפגינים, יימצא הפתרון לסוגייה החשובה.

גם בבית הקפה המקומי הזדהו עם המאבק. קים היואיט, המנהל, אמר כי השירותים בחוף הים אינם ראויים לשימוש, וסיפר שהרוחצים בוחרים להשתמש בתא המותקן בבית הקפה שלו. "לפעמים, הם אינם לבושים בהתאם", התלונן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully