וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סם לא אנושי: לדרום קוריאה הוברחה "אבקת עוברים"

9.5.2012 / 2:56

אלפי כמוסות המכילות אבקה העשויה מבשרם של עוברים שנחתכו, יובשו ונכתשו נתפסו בנמל תעופה במדינה. באזורים מסוימים בסין, מסתבר, הסם נחשב לממריץ ולבעל סגולות רפואיות

רויטרס

(צילום: רויטרס, עריכת וידאו: דורון שיינר, קריינות: אביב אברמוביץ')

פשוט מזעזע: אלפי כמוסות המכילות "אבקת עוברים" – אבקה החשודה כי הוכנה מתינוקות שנחתכו, יובשו בתנורים ונכתשו לאבקה – נתפסו השבוע בשדה תעופה בעיר אינצ'ון שבדרום קוריאה. על פי החשד, האבקה, שבאזורים מסוימים בסין נחשבת לסם ממריץ יוקרתי ואף לתרופה המרפאת תחלואות רבות, הוברחה מצפון מזרח סין ויועדה לפועלים סינים במדינה.

אלא שמסתבר כי לא זו בלבד שצריכת הסם חוצה קווים מוסריים, היא גם מזיקה לבריאות ומסוכנת לשימוש. על אף שלא ידוע על נפגעים משימוש בסם, חוקר במעבדת המכס, שין אול-גי, הזהיר כי במשלוח זוהו סוגים רבים של וירוסים וחיידקים, בחלקם גם חיידקים עמידים לאנטיביוטיקה.

רשויות המכס בנמל סיכלו את הניסיון ההברחה כאשר גילו את המטען עם הגלולות והחרימו אותו, אך רק אחרי בדיקות מעבדה, שמצאו שרידים של דם אנושי באבקה, הבינו הפקחים כי ככל הנראה מדובר ב"אבקת עוברים". "כשאנו מנתחים את ה-DNA, הרצף תואם ב-99.7% עד 99.9% ל-DNA של אדם", אמר, חוקר המעבדה.

זו לא הפעם הראשונה שסוכל ניסיון הברחה של אבקה מסוג זה ומאז אוגוסט אשתקד נתפסו יותר מ-17 אלף כמוסות המכילות את הסם האנושי בחלקו, ובחלקו האחר רחוק מאוד מכל דבר אנושי.

לקריאה נוספת:
ברחה להם ביצה: ניסו להבריח ביצים בספרי קודש
חשד: הבריחו עשרות אלפי כדורי ויאגרה לישראל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully