וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד במעורבות ב"פגע וברח" בחיפה הסגיר עצמו

קובי מנדל

22.4.2012 / 7:30

מדובר בתושב העיר בשנות ה-20 לחייו המוכר למשטרה. החשוד שומר על זכות השתיקה ולכן לא ניתן לקבוע מי נהג ברכב - הוא, או חברו שעדיין לא אותר. אם ובתה נפגעו קשה בתאונה

אחד המעורבים בתאונת ה"פגע וברח" שאירעה אמש בשכונת בת גלים בחיפה במהלכה נפצעו קשה אם ובתה, הסגיר עצמו הלילה (ראשון) למשטרה. מדובר בתושב חיפה בשנות ה-20 לחייו המוכר למשטרה. מהמשטרה נמסר כי החשוד בפגיעה שומר על זכות השתיקה ולפיכך עדיין לא ניתן לקבוע אם הוא נהג בכלי הרכב או חברו שנסע עמו. הבוקר תבקש המשטרה להאריך את מעצרו בבית משפט השלום בעיר. בתוך כך, נמשכים החיפושים אחר החבר שזהותו ידועה.

התאונה אירעה אמש ברחוב העלייה השנייה בחיפה כאשר רכב מסוג מאזדה התנגש בכלי רכב אחר שנסע בכביש, סטה מנתיבו, פגע בשתי הנשים שהיו על מדרכה בצד הכביש ונמלט מהמקום. שתי הנשים – קשישה בת 81 שישבה בכיסא גלגלים ובתה בת ה-61 שהובילה את האם נפגעו בתאונה. האם שנפגעה באורח קשה מאושפזת במחלקת טיפול נמרץ בבית החולים רמב"ם בחיפה במצב קשה כשהיא מורדמת ומונשמת עם פגיעות בכל חלקי גופה. גם הבת, שנפגעה באורח בינוני בתאונה עדיין מאושפזת עם פגיעות בגפיה.

זמן קצר אחרי התאונה אותר הרכב הפוגע סמוך למקום, ללא לוחיות זיהוי וללא הנהג, ונמצאה בו תעודת זהות של בעל הרכב ובקבוקי משקאות חריפים.

פרמדיק של מד"א כרמל, דניאל איטח, סיפר לוואלה! חדשות על המראות בתאונה: "כשבאנו למקום ראינו שתי הולכות רגל - קשישה בכסא גלגלים והמטפלת שרועות על הכביש. הן היו בהכרה. כסא הגלגלים היה מפורק עד כדי כך שהיה קשה לדעת שמדובר בכסא גלגלים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully