וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החמרה נוספת בעיצומים ברכבת: הפקחים לא יבדקו כרטיסים

דניאל שמיל

24.3.2012 / 21:50

החל ממחר הפקחים לא יבדקו את כרטיסי הנוסעים, ויהיה קל יותר להתגנב לרכבות ולנסוע בחינם. ביום ראשון בעוד כשבוע, צפויה ההחלטה על השינוי המבני ברכבת להגיע להכרעת הממשלה

ועד עובדי הרכבת מחריף את הצעדים נגד ההנהלה. החל ממחר הפקחים לא יבדקו את כרטיסי הנוסעים, ויהיה קל יותר להתגנב לרכבות ולנסוע בחינם. הנוסעים נדרשים עדיין להעביר את הכרטיס דרך מכונות אוטומטיות בכניסה וביציאה, אך הפיקוח על מי שמנסה לדלג מעליהן, הוסר.

ההחלטה להמשיך את מיקור החוץ של תחזוקת הקרונות ברכבת, ולהקים שלוש חברות בנות בשיתוף המגזר הפרטי, נענתה עד כה בשורה של צעדים ארגוניים ובהם השבתת רכבות המשא והפסקת עבודות הפיתוח. העובדים מנסים לגייס את דעת הקהל באוהלים שהוקמו בלוד ובחיפה, ונזהרים שלא להשבית את רכבות הנוסעים ולגרום אי-נוחות לציבור.

לפקחים ברכבת תפקיד חיוני לבטיחותה, והם המאשרים יציאה של רכבת מתחנת הקצה על סמך בדיקות שונות, ובהם תקינות הבלמים. אולם, ההסתדרות וועד העובדים מדגישים כי בשלב זה עבודתם תמשיך כרגיל, להוציא בדיקת כרטיסי הנוסעים.

ביום ראשון בעוד כשבוע, צפויה ההחלטה על השינוי המבני ברכבת להגיע להכרעת הממשלה. גורמים ברכבת מעריכים כי השבוע יושג הסכם, כיוון שיהיה קשה בהרבה לשנות החלטת ממשלה אחרי שהתקבלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully