וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מימי המנדט? פגזים מפונים מאתר בנייה בתל אביב

4.2.2012 / 13:35

חבלני המשטרה וחברה פרטית חסמו את רחוב ג'ורג' וייז שליד אוניברסיטת תל אביב והם עסוקים בפינוי נפלים שהתגלו במקום בעומק רב. ככל הנראה הם הונחו עוד טרם הקמת המדינה

האם מזכרת ממלחמת העולם נמצאה בצפון תל אביב סמוך לאוניברסיטה? המשטרה סגרה היום (שבת) את רחוב ג'ורג' וייז שבמתחם אוניברסיטת תל אביב במשך שעות ארוכות לצורך ביצוע פעולות לפינוי נפלים ישנים של פצצות מרגמה. הנפלים התגלו במקום במסגרת עבודות חפירה לבניית בניין חדש, שאמור לשמש כמעונות הסטודנטים. במקום נמצאים חבלנים וכוחות משטרה אשר עוסקים בפינוי הפגזים הישנים. המשטרה העריכה כי הפגזים שנמצאו נותרו באתר עוד מלפני הקמת המדינה, ככל הנראה מתקופת המנדט הבריטי.

לפני כמה חודשים התגלו שני פגזים בעומק רב מתחת לפני האדמה והמשטרה החליטה לקיים מבצע פינוי מסודר ומאובטח של הנפלים. חבלנים של משטרת מחוז תל אביב וחבלנים של חברה אזרחית פרטית מבצעים את פעולות הפינוי, במסגרתם, כאמור נסגר הרחוב כולו לתנועה. אנשי החבלה העריכו כי העבודה לא תסתיים היום ויהיה צורך בימי פינוי נוספים.

בחודש יולי האחרון התגלה פגז בגדול בינוני במהלך חפירות של הרכבת המהירה שבוצעו בגינות סחרוב בכניסה לירושלים ובמרץ אשתקד נמצא פגז ישן בנתניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully