וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בעקבות הסופה: גבר נהרג בגולן, אשתו ובתו נפצעו

קובי דוד

22.1.2012 / 18:09

בתאונה שאירעה סמוך לצומת גמלא שבדרום רמת הגולן, התנגשו חזיתית שני כלי רכב וכתוצאה מכך נפצעו ארבעה בני אדם, ביניהם תינוקת. שלושה נפצעו בתאונה נוספת סמוך לבית שאן

הסופה בצפון הארץ נותנת אותותיה גם בכביש: תאונת דרכים קטלנית אירעה אחר הצהריים (ראשון) בכביש 869, סמוך לצומת גמלא שבדרום רמת הגולן. בהתנגשות חזיתית בין כלי רכב פרטי למשאית נהרג במקום גבר כבן 30, אישתו נפצעה באורח קשה עם פגיעה בבטנה, ובתם התינוקת נפצעה באורח קל-בינוני. נהג המשאית נפצע גם הוא באורח קל.

הבעל ואישתו היו לכודים בתוך כלי הרכב ושלושה צוותי כיבוי של הוזעקו למקום על מנת לחלצם. האישה חולצה ופונתה במסוק לבית החולים רמב"ם. בוחני התנועה של מחוז הצפון הוזעקו לזירת האירוע על מנת לבדוק את נסיבות התאונה. "מדובר בתאונת דרכים קטלנית וכפי הנראה מזג האוויר הסוער גרם להתנגשות בין שני כלי הרכב", אמר לוואלה! חדשות דובר כיבוי תחנת גליל עליון גולן, נתן בן שמעון, "למקום הוזעקו שלושה צוותי כיבוי של התחנה על מנת לחלץ את שני הלכודים".

בנוסף, שלושה בני אדם נפצעו הערב, מהם אחד באורח קשה, בתאונת דרכים נוספת בין משאית לשני כלי רכב פרטיים בצומת שלוחות הסמוכה לבית שאן. מחקירה ראשונית עולה כי רכב פרטי שנסע מכביש 669, ככל הנראה לא נתן זכות קדימה כאשר רצה לפנות שמאלה לכביש 90, הרכב המסחרי שהגיע מכיוון דרום התנגש בדופן האחורי בצד שמאל של הרכב הפרטי ובשל ההדף הועפו שני כלי הרכב לעבר רכב מסחרי נוסף שעמד בצד, ושני כלי הרכב התנגשו בו חזיתית. האדם שנפצע באורח קשה, צעיר בן 28 הסובל מפגיעות ראש וחזה פונה, יחד עם שני הנפגעים האחרים שנפצעו באורח בינוני וקל פונו לבית החולים העמק בעפולה.

הרוג בתאונת דרכים בצומת גמלא, ינואר 2012. זק"א
"כפי הנראה מזג האוויר הסוער גרם להתנגשות בין שני כלי הרכב". זירת התאונה בדרום רמת הגולן, היום/זק"א

סופת שלגים כבדה החלה לפקוד בצהריים את רמת הגולן והביאה להפסקת הלימודים ביישובים באזור. אתר החרמון נסגר למבקרים בגלל הסופה שגרמה לשלגים בפסגות בגובה של 1,200 מטרים מעל פני הים והשלג החל להיערם על הקרקע. "מדובר בסופת שלג מטורפת", סיפרה בהתרגשות תושב קיבוץ מרום גולן, ליקי עזריה, "הכל כאן נצבע לבן תוך שניות ספורות. כל התושבים מסתגרים בביתם מרוב קור ודבוקים לחלונות, זה פשוט לא יאומן. מי שלא נוכח כאן לא יכול להבין במה מדובר". כאמור, לאור הסופה הצפונית עשרות מטיילים שהגיעו הבוקר לאתר החרמון והמתינו בקוצר רוח לבואו של השלג נאלצו לחזור על עקבותיהם בעקבות הסופה. הנהלת האתר החליטה לסגור את המקום ואף לחסום את הכביש שמוביל אל האתר מכיוון מגד'ל שמס.

שלג בחרמון ובגוש עציון, הלימודים בגולן הופסקו

(עדכון ראשון: 17:07)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
מוקד התאונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully