וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"רצח במסיבה": משטרת תל אביב מתחה הדוברת

20.1.2012 / 2:14

כנראה שדוברת המחוז, סיגל טולדו, הייתה צריכה לחשוב פעמיים לפני שהודיעה שתעזוב את תפקידה. לחגיגת האירוע ארגנו זירת רצח פיקטיבית ואמרו לה שאחת מהעיתונאיות היא הנרצחת

כך ייעשה לדובר: משטרת מחוז תל אביב ותא כתבי הפלילים מצאו דרך מקורית להיפרד מהדוברת, סגן ניצב סיגל טולדו, שעוזבת את תפקידה אחרי ארבע שנים. טולדו הוזעקה אמש (חמישי) לזירת רצח ברחוב משה סנה בתל אביב, סמוך למסעדת "206", ואף נאמר לה שהקרבן היא לא אחרת מאשר כתבת המשטרה של רשת ב', עדי מאירי, אך כשהגיעה למקום הבינה כי מדובר בזירת רצח פיקטיבית.

כל חפ"ק המשטרה עודכן ב"תרגיל", ניידות הוקפצו לזירה וכתבי הפלילים המתינו דרוכים לבואה של הדוברת. טולדו נחשבת לדוברת אהובה במחוז, ועל כן כשהודיעה שהיא עוזבת את תפקידה לטובת תפקיד ראש מדור תקשורת יזומה במטה הארצי, החליט מפקד המחוז, ניצב אהרון אקסול, לארגן לה מסיבת הפתעה שלא תשכח לעולם.

טולדו הגיעה במהירות ל"זירה", ובינתיים התאספו במקום ניידות רבות, חוקרים, אנשי מעבדה לזיהוי פלילי, בלשים וכמובן – כתבי פלילים. כמו כן הגיעו למקום מפקד המחוז, סגן מפקד המחוז, מפקדי המרחבים, מפקד היחידה המרכזית ובכירים נוספים. כולם המתינו לבואה של טולדו, שהייתה בטוחה כי היא מכירה היטב את קורבן הרצח, ואף בדרך נאלצה לדברר את האירוע ולהשיב ל"שאלות הכתבים".

כשהגיעה לזירה, לבושה במדים, נראתה טולדו חיוורת ומבוהלת, אך המשיכה לבצע את תפקידה. היא ניגשה לרכב, בו הייתה מאירי שכובה והעמידה פני מתה. כשפתחה טולדו את דלת המכונית קפצה עליה מאירי וכל הנוכחים נשמו לרווחה. טולדו לקחה לעצמה מספר דקות להתאוששות, והודתה לכולם על ההפתעה. אין ספק שעל ה"רצח" לא יפתח את המהדורה המרכזית, אך סיגל טולדו ומשטרת מחוז תל אביב, זכו לערב שלא יישכח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully