וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרוג ו-40 פצועים בתאונה סמוך לצומת גולני

קובי דוד

18.11.2011 / 10:00

ההרוג הוא נהג אוטובוס תיירים, שנפגע ממשאית בשעה שעצר בשולי הכביש. 40 תיירים נפצעו באורח קל. הם העדיפו שלא להתפנות לקבלת טיפול בבית חולים והמשיכו לשדה התעופה

סלאם סלאם בן ה-55 מיפיע הסמוך לנצרת, נהג אוטובוס התיירים שהיה מעורב הבוקר (שישי) בתאונה בסמוך לצומת גולני, מת לפני זמן קצר מפצעיו בבית החולים רמב"ם. עוד נפצעו באורח קל 40 בני אדם.

מחקירת המשטרה עולה כי האוטובוס עצר מסיבה שכרגע אינה ברורה בשולי כביש 77 לכיוון בית רימון, וכאשר עמד הנהג בשוליים פגעה משאית באוטובוס. ממגן דוד אדום נמסר כי בני האדם שנפצעו קל, שהיו בדרכם לשדה התעופה, לא פונו לבית החולים - והעדיפו להמשיך בדרכם לנמל התעופה בן גוריון באוטובוס חלופי.

קצין אגף תנועה צפון במשטרה, סנ"צ יוסי חותקאי, אמר לוואלה! חדשות כי "כביש 77 שודרג לאחרונה ונפתח להיות כביש דו מסלולי, ועד כה לא נרשמו מספר גדול של תאונות על כביש זה ביחס לכבישים אחרים בצפון. אגף התנועה פעל בתקופה ביתר שאת כדי להגמיש את תנאי הדרך עבור ציבור הנהגים".

חקותאי הוסיף כי בשל מזג האוויר הסוער בסוף השבוע מתבקשים הנהגים לנהוג במשנה זהירות. "אנו קוראים לציבור הנהגים להאט את מהירות הנסיעה בזמן ערפל, להימנע מבלימות פתע מפני שהראות אינה טובה ולוודא שכלי הרכב כשירים למזג אוויר סוער".

בתוך כך, תושב היישוב הבדואי לקיה שבצפון הנגב, נפצע הבוקר באורח קשה, לאחר שהטרקטורון עליו נהג התהפך. הוא הובהל לבית החולים סורוקה בבאר שבע, כאשר הוא סובל מפגיעות בראשו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully