וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעשר מהאסיר: בכלא תרמו 95 אלף ש"ח למלחמה בסרטן

16.11.2011 / 19:48

בשירות בתי הסוהר מתגאים במבצע ההתרמה, במסגרתו עברו האסירים פעילות הסברה להגברת המודעות למחלה. בהמשך חלקם חתמו על מסמך לפיו הם מוותרים על חלק מכסף הקנטינה לטובת המאבק בסרטן

גם האסירים נותנים כתף: אלפי האסירים הכלואים בבתי הכלא ברחבי הארץ תרמו בשבועות האחרונים סכום של כמעט 100 אלף שקלים למען המלחמה בסרטן, במבצע משותף לשירותי בתי הסוהר והאגודה למלחמה בסרטן. המבצע, שהסתיים השבוע, הוכתר בשב"ס כהצלחה גדולה, הן מבחינת הסכום הגבוה שנאסף והן בהיבט הערכי לו נחשפו האסירים.

איסוף התרומות החל ב-24 באוקטובר. בשבועיים הראשונים למבצע קיימו בשב"ס פעילות הסברה בבתי הסוהר, להגברת המודעות למחלת הסרטן בקרב האסירים. נציגים של האגודה למלחמה בסרטן קיימו הרצאות בשפה העברית ובשפה הערבית, אליהם הצטרפו רופאי שב"ס, שהסבירו לאסירים על הסכנות שבעישון, בחשיפה לשמש ובגורמי סיכון נוספים למחלה.

בהמשך האסירים התבקשו לתרום כסף לאגודה, כל אחד כפי יכולתו, כאשר הסכום המקסימלי לתרומה עמד על 100 שקלים. כל אסיר שהביע את רצונו לתרום הגיע לפגישה עם ראש האגף שלו בבית הסוהר. האסיר חתם על מסמך, בו הוא מאשר שהתרומה נעשתה מרצונו החופשי. שב"ס מצדו התחייב בפני האסיר כי הכסף יועבר לאגודה למלחמה בסרטן.

אסירים רבים הביעו את נכונותם לתרום. כ-3,000 אסירים נרתמו בסופו של דבר למבצע, שהתקיים בקרב האסירים הפליליים בלבד. הכסף הוצא מחשבונם של האסירים, המתנהל בקנטינות השונות של בית הסוהר. בתום המבצע נאספו 95,000 שקלים, שהועברו לאגודה. בשב"ס הביעו סיפוק מנכונות האסירים לתרום והדגישו את ערכה המוסרי של הנתינה עבור אוכלוסיית האסירים המורשעים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully