וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תושבים ברמת אביב: "בן ארי גזען ושונא זרים"

תושבי השכונה שבצפון תל אביב התייחסו ליוזמת ח"כ מיכאל בן ארי למצוא דירות להשכרה בשכונה ולשכן בהן פליטים ועובדים זרים: "לפני 70 שנה בן ארי היה אחד מלובשי המדים החומים"

אורי לנץ

(קטע מתוך המסר המוקלט של בן ארי לתושבי רמת אביב)

תושבי שכונת רמת אביב שבצפון תל אביב התייחסו בצהריים (רביעי) לפנייתו של ח"כ מיכאל בן ארי (האיחוד הלאומי) אליהם בה התבקשו למסור מידע על דירות פנויות להשכרה בשכונה, על מנת לשכן בהן פליטים ועובדים זרים.

יו"ר ועד שכונת רמת אביב, דיוויד שומן, אמר בתגובה כי "אחרי שראיתי שח"כ בן ארי אומר בהפגנה שתושבי רמת אביב הם אנשים קרים ומנוכרים אז למה שיבקש מאיתנו לעזור? ההתבטאויות שלו מראות את הגזענות והשנאה כלפי כל מי שהוא זר ושונה: הומואים, לסביות, רפורמים, קונסרבטיבים. לפני 70 שנה בן ארי היה אחד מלובשי המדים החומים".

חברת מועצת עיריית תל אביב, תמר זנדברג, אמרה כי "הדברים של בן ארי הם לא יותר מניסיון להחביא גזענות מאחורי דמגוגיה זולה. אני גרה במרכז תל אביב ומוכנה בכל עת לארח בביתי פליטים על מנת להגן עליהם מפני גירוש. אין לי בעיה שיהיו לי שכנים מכל הגזעים והמינים, רק צריכים למצוא מקום אחר וטוב לשגר אליו את ח"כ בן ארי".

תושב השכונה, העיתונאי אילן לוקאץ', התייחס גם הוא ליוזמה של ח"כ בן ארי: "שישכיר דירות למי שהוא רוצה. אני לא רוצה לקנות להם דירות. הוא רוצה לקנות להם דירות? לבריאות. הוא מוזמן לעבור לגור פה בעצמו. גיוון זה טוב, אני בעד גיוון".

כאמור, ח"כ בן ארי הודיע מוקדם יותר היום כי ישלח מסר מוקלט לכל תושבי השכונה בו יבקש מהם להעביר אליו מידע הנוגע לדירות להשכרה באזור, עבור עובדים זרים ופליטים. "אני קורא לכם לסייע למבצע קליטה הומניטרי ולהראות את הפנים היפות של צפון תל אביב. שאו בנטל ותנו דוגמא אישית", נשמע בן ארי בהקלטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully