וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכנסת אישרה - רמון הושבע לשר

4.7.2007 / 19:18

הכנסת אישרה את סבב התיקים ואת מינוי רמון למשנה לרה"מ, לאחר אישור הממשלה מוקדם יותר. אולמרט: ההחלטה הגיעה לאחר קריאה מדוקדקת של פסק הדין

סבב התיקים שעורך ראש הממשלה אהוד אולמרט בממשלה, אושר הערב בכנסת, לאחר שאושר בממשלה היום בצהריים. חיים רמון הושבע בכנסת לתפקיד המשנה לראש הממשלה, זאב בוים יקבל את תיק הבינוי והשיכון במקומו של שטרית. יעקב אדרי יופקד על המשרד לפיתוח הנגב והגליל, לאחר שאתמול סירב לקבל את משרד הקליטה. רוחמה אברהם מצטרפת גם היא לממשלה כשרה ללא תיק.

בקול ישראל דווח, כי בקרב השרים התנגד למהלך רק השר לביטחון הפנים אבי דיכטר (קדימה), שהביע התנגדות למינוי רמון לשר, אך לבסוף הצביע בעד הסבב. דיכטר יצא ממליאת הכנסת בעת ההצבעה.

אולמרט התייחס לסבב המינויים, באומרו כי החליט למנות את חיים רמון לשר, לאחר קריאה מדוקדקת של פסק הדין בעניינו. לדברי ראש הממשלה, בית-המשפט לא פסל את האפשרות שרמון יחזור לממשלה, חרף בקשת התביעה.

"אולמרט ניתק בין הממשלה לנשים"

בארגוני הנשים הגיבו בתדהמה על החלטת אולמרט להשיב את רמון לממשלה. "אולמרט הכריע על ניתוק בין הממשלה לבין ציבור הנשים בישראל", נאמר בהודעת הארגונים. "ברור לנו כי מינוי זה יצר מצב בו הממשלה אינה מייצגת יותר את ציבור הנשים ואת כל מי שמתקומם נגד עבריינות מין".

ח"כ צבי הנדל (האיחוד הלאומי) גינה את מינויו של רמון. לדבריו , "רק ממשלה מושחתת, חסרת בושה ומוסר ראויה להתהדר בעבריין מין מורשע שיכהן כמשנה לראש הממשלה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully