וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשארה: מנסים להפוך אותי ממנהיג למלשן

יוני מנדל

3.5.2007 / 11:54

חה"כ לשעבר התראיין לעיתון לבנוני וטען שההאשמות נגדו מפוברקות ושישראל מנסה להתנכל לו. "כל מה שאמרתי פורסם באמצעי התקשורת"

חבר הכנסת לשעבר עזמי בשארה התייחס אמש לראשונה להאשמות המיוחסות לו. בראין לעיתון הלבנוני אל-אח'באר אמר בשארה שישראל רוצה להפוך אותו ממנהיג פוליטי למודיע. לדבריו, "הטענות נגדי הן מפוברקות מאוד ומסוכנות מאוד ... וזה מוכיח שהם רוצים לנקום בי בצורה ברורה ... זה מוכיח שהם רוצים להפיל אותי ולפגוע בי". לדברי בשארה, "אחרת, לא ניתן להבין את המוכנות שלהם לתפור לי כזה תיק".

על הציטוטים שכביכול מיוחסים לו אמר בשארה, כי "אין בהם משהו מיוחד... זהו סוג הדברים שאנשים מדברים בזמן מלחמה". לדבריו, "המטרה של סוג כזה של האשמות הוא הפיכתי ממנהיג פוליטי ואינטלקטואל למודיע שמעביר ידיעות". "למעשה ישראל מנסה להפוך את ההנהגה ואנשי הרוח הפלסטינים לפעילים ביטחוניים".

לדברי בשארה, "המידע שאומרים שהעברתי לחיזבאללה הן ידיעות שפרסמה התקשורת באופן רגיל... אין לחיזבאללה צורך שעזמי בשארה יעביר להם את המידע הזה".

"מדובר בבועת סבון ולא יותר"

בשארה גם הגיב להאשמות הכלכליות התלויות נגדו, בנוגע ל"הברחת כספים והעברתם לטרור". לדבריו, "מדובר בניסיון הסתה ולא יותר... עוד יוכח שמדובר בבועת סבון ולא יותר". לדבריו, "אין להם כל הוכחות נגדי, הם לא מציגים הוכחות ולא מספרים מאיפה הגיע הכסף ולאן הוא הלך".

"אנחנו לא מתביישים לומר שתנועת בל"ד, כמו גם תנועות לאומיות זקוקות לכסף", אמר בשארה, "וזה בדיוק כמו שתנועות ציוניות זקוקות לכסף". לדבריו, "אנחנו אולי לא דיווחנו על הכספים הללו, אבל לא על זה ההאשמות... ואת ההאשמות אנחנו דוחים מכל וכל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully