וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חדש ביפן: הוויברטור הגברי הראשון

28.3.2003 / 21:35

ה-SOM, מכשיר אוננות לבנים - הלהיט החדש במולדת הנינטנדו; המכשיר מולבש על איבר המין הגברי ונע במאונך ומאוזן באמצעות סוללות וללא מגע יד; וישנה גם גירסה לנשים; ביג אין ג'פאן

חברה יפנית בשם "גודסלנד" המציאה את המקביל הגברי לוויברטור - מכשיר אוננות לבנים. המכשיר נקרא סום (SOM), ראשי תיבות באנגלית של Super Onanism Machine (מכשיר סופר-אוננות). ממציאיו טוענים כי זהו מכשיר הסקס הראשון המסוגל לנוע באופן מאונך וגם באופן מאוזן, מבלי להיזדקק ליד מנחה של המשתמש.

באתר ה"דיילי ניוז" דווח כי ה"סום", שממציאיו טוענים כי הוא מכשיר יוניסקס, נחטף "כמו לחמניות" מאז יצא לשוק היפני בסוף 2002. "זה לקח שלוש שנים מרגע שחשבנו על המכשיר לראשונה, ועד שהצלחנו להוציאו לשוק", סיפר טכנאי בחברת גודסלנד. "רק העיצוב שלו עלה לנו 20 מיליון יין (170 אלף דולר). הוצאנו על זה פטנט ביפן והגשנו בקשות לפטנט במדינות נוספות. בסופו של דבר נשווק את המכשיר במקומות אחרים בעולם".

הוראות שימוש

עבור בנים, המכשיר הוא כמו איבר מין נשי מלאכותי המולבש על קצה איבר המין. בטרם השימוש יש למרוח חומר סיכה על איבר המין. ל"סום" מספר מהירויות, ובאמצעות כפתור מיוחד הממוקם על גוף המכשיר, יכול המשתמש להתאים את המהירות הנוחה לו להנאה מרבית. ה"סום" ניתן לפירוק לחלקים כדי שאפשר יהיה לנקותו עם גמר השימוש. המכשיר מופעל על ידי סוללות ביתיות רגילות, והבוכנות שלו יכולות להגיע למהירויות גבוהות לסיפוק מהיר.

המכשיר יכול לשמש גם כוויברטור למקום אחר בגוף. "חשבנו על מספר משטחים אפשריים אותם ניתן להתקין ב'סום' על מנת שיתאים למספר מקומות רגישים בגוף", מספר מפתח המכשיר. "נתנו לעובדים שלנו לנסות את המכשיר על מנת שנוכל לקבוע את האורך, העומק והמהירות המתאימה לו למיקסום ההנאה. בסופו של דבר לקחנו את כל האבטיפוסים של המכשירים הראשוניים שחולקו לעובדים, ואיחדו אותם למוצר סופי המכיל את שלל התכונות החיוביות של כולם".

מפתח המכשיר מספר עוד כי מכשירים נוספים בעלי עומק גדול יותר, אשר מסוגלים גם להתקמר כמו גלים בעת הפעלתם, נמצאים בפיתוח.

להתראות ויברטור, שלום סום!

גם הגירסה הנשית של ה"סום" התבררה כלהיט. "רק להסתכל על זה גורם לך להרגיש טוב", מספרת סופרת יפנית בשם מיאקי סאקאמוטו, המצהירה על עצמה כמעריצה מושבעת של צעצועים למבוגרים. "לנשים קשה יותר לאונן ו'הסום' בהחלט יכול לשמש ככלי עזר", היא אומרת.

בחברת גודסלנד מרוצים מאוד מהיקף המכירות עד כה. "מאז שיצא המכשיר לשוק בדצמבר, המכירות בהחלט מספקות. עד סוף פברואר מכרנו 2,000 יחידות במחיר של 39,800 יין (333 דולר) ליחידה", אמר אחד העובדים, שניסה בעצמו את המכשיר. "ייתכן שיהיו אנשים שיחשבו שהמכשיר יקר, אך אני בטוח שהם יווכחו לדעת כי יקבלו תמורה מלאה עבור כספם". לדבריו, "אנשים שקנו את ה'סום' חוזרים אלינו ואומרים כי זהו המוצר לו חיכו כל חייהם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully