וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יחפים ובתחתונים: כך הובלו 150 אנשי חמאס מעזה לישראל

24.7.2014 / 0:10

במסגרת הפעולה הקרקעית ברצועת עזה, צה"ל עצר עשרות חשודים במעורבות בפעילות טרור, והעביר אותם למתקן כליאה בדרום, שם עברו חקירה. אלה מצטרפים ל-420 עצורים מהגדה ב"שובו בנים"

צילום: שי מכלוף, אבי כהן, לע"מ, דו"צ, רויטרס; עריכה: קשת סידי; קריינות: לירון בארי

כוחות צה"ל הפועלים בשטחי רצועת עזה עצרו אתמול (רביעי) כ-150 פלסטינים החשודים במעורבות בפעילות טרור. העצורים הובלו על ידי כוח צה"ל והועברו לשטח ישראל, שם נכלאו על ידי המשטרה הצבאית במתקן בדרום הארץ. חלק מהעצורים הסגירו את עצמם לאחר שנכנעו בשטח. עצורים אלה מצטרפים לכ-420 מבוקשים שנעצרו בשטחי הגדה המערבית במהלך מבצע "שובו בנים".

מבצע "צוק איתן" | היום ה-16: עדכונים שוטפים

150 עצורי חמאס מובלים לישראל מרצועת עזה. ספק 500
150 עצורי חמאס מובלים לישראל מרצועת עזה/ספק 500
150 עצורי חמאס מובלים לישראל מרצועת עזה. ספק 500
150 עצורי חמאס מובלים לישראל מרצועת עזה/ספק 500

בתיעוד של הובלת החשודים מרצועת עזה לישראל, נראים העצורים כשבגדיהם נלקחו מהם, והם תחת שמירה כבדה של כוחות צה"ל. בשלב הראשוני, נחקרו העצורים על ידי חוקרים של יחידה 504, היחידה להפעלת סוכנים של אגף המודיעין, ותוך כדי חקירתם הועבר מידע מודיעיני שעלה ממנה לכוחות בשטח. כמו כן, במסגרת המאמץ המודיעיני הועברו הפעילים המוגדרים רגישים לשירות הביטחון הכללי, שמרחיב את חקירתם.

מבצע "צוק איתן" - סיקור מיוחד בוואלה! חדשות:
משעל: הפסקת אש תמורת הפסקת המצור על עזה
האו"ם יחקור "פשעי מלחמה" בעזה; לבני: "חפשו אותי"
צפו: לוחמי צה"ל פועלים ברצועת עזה
פרשנות | אבו מאזן מלטף – אך הפער מחמאס רחוק מלהיסגר

150 עצורי חמאס מובלים לישראל מרצועת עזה. ספק 500
150 עצורי חמאס מובלים לישראל מרצועת עזה/ספק 500

בתוך כך, נמסר מדובר צה"ל כי אתמול הותקפו יותר מ-100 מטרות ברחבי רצועת עזה. בין המטרות שהותקפו, משגרים מוטמנים, מנהרות טרור ומבנים צבאיים. מתחילת המבצע תקף צה"ל למעלה מ-3,333 מטרות, ונהרגו לטענת צה"ל יותר מ-200 מחבלים.

בשעות הצהריים, כלי טיס של חיל האוויר תקף תשתית טרור השייכת למפקד בכיר בארגון הטרור הג'יהאד האסלאמי הפלסטיני באזור מערב ג'בליה, וזוהתה פגיעה. מוקדם יותר, זיהה כוח שריון ירי של חמושים רכובים על אופנועים לעברו. הכוח השיב באש וזוהתה פגיעה.

כמו כן, זוהו 12 מחבלים אשר הגיעו רכובים באמבולנס מסווה למבנה בדרום הרצועה. כלי טיס של חיל האוויר תקף שלושה מהמחבלים מחוץ למבנה, וזוהתה פגיעה. לאחר זמן קצר, הותקף המבנה בו שהו המחבלים.

(עדכון ראשון: 23:47)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully