וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"8200 של המשטרה" יוצאת לדרך: "תיאבק בארגוני הפשע"

שר הפנים העניק הערב דרגות תנ"צ למפקדה הראשון של יחידת "סיגינט" של להב 433, שנועדה להגביר את המאבק בארגוני הפשיעה. "תוך שנה מהיום נהיה במקום אחר במלחמה בפשיעה"

השר לביטחון פנים, יצחק אהרונוביץ', העניק הערב (חמישי) דרגות תת-ניצב ל-י', קצין בכיר לשעבר ביחידת המודיעין 8200 של צה"ל, שיפקד מעתה על יחידת "סיגינט" בתוך להב 433, שכבר זכתה לכינוי "8200 של המשטרה". אהרונוביץ' העניק את הדרגות כשעה לפני ניסיון החיסול בנתניה, שבו נפגע אייל סופר, אויבה של משפחת אבוטבול. "היחידה החדשה אמורה לשנות מקצה לקצה את ההתמודדות שלנו מול ארגוני הפשיעה", אמר גורם בכיר במשטרה. "אני מאמין שתוך שנה מהיום נהיה במקום אחר במלחמה בפשיעה", אמר השר אהרונוביץ'.

עוד בוואלה! חדשות:
האויב של משפחת אבוטבול מנתניה נפצע בפיצוץ רכב
הירי לדרום: 5 רקטות התפוצצו בעוטף עזה, יירוט מעל נתיבות
מאמץ אחרון למנוע את סיפוח קרים: "תהיה קטסטרופה"

עד לפני כמה ימים שימש תנ"צ י' כקצין בכיר ביחידת 8200, ולאחר שפרש משירותו הצבאי, גויס למשטרה. היחידה החדשה אמורה להציב את משטרת ישראל בקו אחד עם ארגוני ביטחון אחרים בישראל, בנושא יירוט אותות מודיעין והפקת מידע מהם, כחלק ממאבק המשטרה בארגוני הפשיעה.

ניסיון חיסול בנתניה, מרץ 2014. שלומי גבאי
אהרונוביץ' בזירה בנתניה, אמש/שלומי גבאי

היחידה החדשה תפעל כחטיבה במטה הארצי של המשטרה ומפקדה החדש יחל בקרוב בגיוס קצינים ולוחמים מהמשטרה וכן מגופי ביטחון אחרים, כולל מיחידת 8200 של צה"ל וכן מחברות סטראט-אפ (הזנק). במשטרה מאמינים כי אנשי היחידה יפתחו טכנולוגיות חדשות שיעזרו לה להתמודד עם ארגוני הפשיעה.

  • עוד באותו נושא:
  • להב 433
  • 8200

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully