וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלם בפלורידה: סב רצח את בתו וששת נכדיו - והתאבד

"ייתכן שלעולם לא נדע מדוע עשה זאת", אמר השריף על רצח הנכדים, הקטן שבהם בן שלושה חודשים בלבד. הסב הוא עבריין מורשע שירה ב-2001 למוות בבנו בן ה-8

גבר בן 51 רצח הלילה (שישי) ביריות את בתו בת ה-28 ואת ששת ילדיה הקטנים בביתם שבצפון פלורידה - שלושה בנים ושלוש בנות. לאחר מכן התקשר למוקד המשטרה, וכשסגן השריף הגיע למקום ויצר עמו קשר, התאבד. האירוע התרחש ליד העיירה בל שבמחוז גילקרייסט בארצות הברית, ודווח בהרחבה בכלי התקשורת המקומיים. על השתלשלות העניינים בעיירה המונה כ-400 בני אדם סיפר שריף המחוז, רוברט שולץ.

"כל מי שהיה בבית נהרג. הצעיר מבין הנכדים היה בן שלושה חודשים והגדול מביניהם בן 11", אמר. לדבריו, "כולנו משפחה כאן. מה נותר לומר? יש דברים בחיים שאפשר להסביר, ויש דברים שאי אפשר. זה אחד מהם". הקורבנות הנוספים הם ילדה בת 9, ילד בן 8, ילדה בת 5 וילד בן 4. שכנים מסרו כי המשפחה גרה באזור מאז שנת 1998.

הסב, דון ספיריט שמו, הוא תושב ניו ג'רזי. הוא עבריין מורשע שישב שלוש שנים בכלא לאחר שהודה במסגרת עסקת טיעון בירי בבנו בן ה-8 בשנת 2001. ספיריט טען במשפטו כי מדובר ב"תאונת ציד". הוא הורשע במהלך השנים גם בעבירות נוספות, בהן אחזקת סמים ונשק, חבלה ומניעת מזון ומחסה מילד. הוא שוחרר מהכלא בפעם האחרונה ב-2006, לאחר שהורשע באחזקת כלי ירי ללא רשות. הוא אף איים בעבר להרוג את כלביה של בתו.

השריף של מחוז גילקרייסט במדינת פלורידה, רוברט שולץ, במסיבת עיתונאים לאחר שדון ספירט, בן 51, רצח את ששת נכדיו ובתו והתאבד. AP
שריף מחוז גילקרייסט בפלורידה רוברט שולץ, במסיבת עיתונאים, אתמול/AP

"אין לנו מושג מה גרם לו לעשות את שעשה", הוסיף השריף שולץ, "וייתכן שלעולם לא נדע". לדבריו, הרשויות נקראו לבית בעבר, אבל לא היו "סימנים מקדימים לכך שדבר מסוג זה יכול לקרות".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

שולץ סיים את מסיבת העיתונאים במילים: "לכל מי ששומע את קולי - התפללו עבור הקהילה הזו. מחר הולך להיות יום קשה עבור המון ילדים במחוז גילקרייסט. אנו נעבור את זה, אך זה מחר הולך להיות יום קשה".

עוד חדשות מהעולם:
סקוטלנד לא תיפרד מבריטניה: ניצחון למתנגדים לעצמאות
צפו בשבוי של דאעש מדבר: "ממשלתי נטשה אותי"
"חולים קונים דם של שורדי אבולה בשוק השחור"

תושב העיירה בל, דניאל בארי, שוחח עם סוכנות הידיעות רויטרס על המקרה הקשה, ואמר: "זה טרגי, המוות של הילדים הללו. גם אם היו בעיות במשפחה, למה לערב אותם? כאילו זה לא מספיק שהוא לקח את חייה של בתו, אבל את חיי הנכדים? זה סוריאליסטי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully