וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח הנרצח מב"ש: "אולי הדוקר תכנן את הרצח מראש"

רמי שני

5.6.2011 / 9:00

אחיו של פיליפ גלר בן ה-16, שנדקר למוות בבאר שבע, התייחס לחשוד ברצח: "אני לא מבין איך אדם לוקח סכין ומחזיק אותו אצלו". עם זאת הוסיף: "לא חשבתי שצריך להזהיר מפניו"

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג, עריכה: יותם בן-דוד)

"אני לא יודע איך לא ראו מה עומד להתרחש", סיפר הבוקר (ראשון) אליק גלר, אחיו של פיליפ בן ה-16, שנרצח בסוף השבוע בדקירות בשכונת רמות בבאר שבע, על פי החשד בידי חברו. "המשטרה צריכה לחקור איך זה קרה. אני לא מבין איך אדם לוקח סכין ומחזיק אותו אצלו. אולי הוא תכנן בכלל את האירוע הזה". בשיחה עם וואלה! חדשות שלל גלר את הדיווחים לפיהם אחיו היה ידידו הטוב ביותר של החשוד ברצח, נער בן גילו: "הם היו חברים, אבל לא משהו מיוחד. ראיתי אותו מדי פעם. אני לא ממש מכיר אותו ולא האמנתי שצריך להזהיר את אחי מפניו".

חבריו של פיליפ, שניסו להבין מה גרם לוויכוח הקטלני בין השניים, שיערו כי הרקע לדקירה הוא סכסוך במהלך משחק קלפים בו השתתפו ביום שלפני הרצח. בני שכבתו של גלר התכנסו אמש לשיחת אבל והכינו פינה לזכר חברם. בעיריית באר שבע התכנסה הבוקר ישיבה של גורמי החינוך והרווחה על מנת לדון בהשלכות האירוע ולבחון דרכים להתמודד עם הבעיה שהפרשה מציבה.

"האלכוהול עלה להם לראש"

בית משפט השלום בבאר שבע האריך אמש בשישה ימים את מעצרו של הנער החשוד ברצח. 10 נערים נוספים שנכחו באירוע עוכבו לחקירה בחשד לאי מניעת פשע. הוריהם של הנערים שעוכבו לחקירה אמרו הבוקר כי גם לאחר שחרורם, ילדיהם נמצאים בטראומה קשה והם מתקשים להתאושש.

"הם שתו אלכוהול וזה עלה להם לראש", סיפר אחד החברים, שבא להביע תנחומים בבית הורי הקורבן. "האלכוהול משחק שם תפקיד חשוב. הם חברים טובים, לא ברור לנו איך הגיעו הדברים לידי כך. אף אחד מהם לא אלים, גם לא זה שנדקר".

גם במשטרה מייחסים לאלכוהול חשיבות מכרעת באירוע. מחקירת המשטרה עולה כי השניים בילו עם מספר בני נוער וככל הנראה שתו משקאות חריפים, כשלפתע התפתחה ביניהם קטטה. "הדברים התפתחו עד כדי מהלומות של ממש", סיפר סנ"צ יוסי כהן, מפקד תחנת משטרת באר שבע. "החשוד שנעצר סיפר כי בשלב מסוים היכה אותו חברו באמצעות לבנה בראשו. ברגע זה הוא שלף סכין ודקר אותו", הוסיף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully