וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אולמרט נתן כסף לחרדים, עכשיו מקבלים קדחת"

פנחס וולף

21.12.2010 / 11:29

במהלך דיון בוועדת הכספים, תקף יו"ר הוועדה ח"כ גפני את קדימה בשל התנגדותה להצעות החוק לטובת החרדים. "אם אולמרט היה רה"מ, החוק היה עובר בשקט מוחלט"

יו"ר ועדת הכספים של הכנסת ח"כ משה גפני מתח הבוקר (שלישי) ביקורת על מפלגת קדימה על כך שתקפה את הממשלה בשל הצעות החוק לטובת החרדים. בישיבת ועדת הכספים אמר גפני כי בעוד שקדימה תקפה את הממשלה הנוכחית על קידום הצעות חוק לטובת חרדים, בממשלת אולמרט ניתנו שמונה הטבות למגזר החרדי. גפני אמר כי "אני בטוח שתקבלו על זה שכר גדול בשמים".

"באתי לממשלת קדימה ואמרתי שחסר כסף להבטחת הכנסה לאברכים וממשלת קדימה הוסיפה כסף", הוסיף גפני. כשחבר הכנסת מגלי והבה מקדימה שאל את גפני מה קיבל כשפנה לממשלה הנוכחית בבקשות עבור המגזר החרדי, אמר גפני כי "עכשיו קיבלתי קדחת". הוא הוסיף כי "אם אולמרט היה ראש הממשלה, החוק היה עובר בשלוש קריאות בשקט מוחלט והתקשורת לא היתה פוצה פה".

בנוסף, הודיע גפני כי בניגוד למתוכנן, היום לא תתקיים הצבעה על חוק התקציב. זאת בשל הוראה מהיועץ המשפטי של הכנסת, אייל ינון, שקבע כי לא ניתן לקיים הצבעה מפני שהוועדה לתקציב הביטחון עדיין לא אישרה את תקציב הביטחון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully