וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: זייפו כרטיסי אשראי ומשכו כספים

קובי מנדל

21.2.2010 / 11:04

חמישה תושבי הצפון נעצרו בחשד שזייפו עשרות כרטיסי אשראי ומשכו באמצעותם 70 אלף שקלים. במשטרה חושדים כי הכנופיה הסתייעה במצלמה שהותקנה מעל מכשיר כספומט בבנק בחולון

שוטרי מפלג ההונאות של מחוז הצפון עצרו במהלך השבוע האחרון חמישה תושבי האזור, בחשד שמשכו עשרות אלפי שקלים במרמה מכספומטים, כשהם מצוידים בכרטיסי אשראי מזויפים. ארבעה מהחשודים הם תושבים חיפה בני 27, 44, 49 ו-56 ואילו החמישי הוא תושב נשר בן 34. להערכת המשטרה, חברי הכנופיה הצליחו למשוך כ-70 אלף שקלים באמצעות 25 כרטיסים מזויפים.

המקרה נחשף באקראי ביום שלישי לאחר ששוטרי סיור הבחינו בשתי דמויות חשודות, סמוך לאחד הכספומטים באזור מפרץ חיפה. בחיפוש שבוצע על השניים נתפסו 20 אלף שקלים וברכבם נתפסו שבעה כרטיסי אשראי מזויפים.

במשטרה חושדים כי החשודים התקינו מצלמה נסתרת בסניף בנק בחולון מעל למכשיר הכספומט והצמידו אליה מכשיר המפענח את קוד הכרטיס. את הנתונים אסף האדם החשוד שעמד בראש הכנופיה, שייצר באמצעותם את הכרטיסים המזויפים. החשוד עדיין לא אותר על ידי המשטרה.

חברות האשראי קיבלו מידע בנושא לאחר חשיפת המקרה. באמצעות שיתוף פעולה בין החברות לבין המשטרה והעברת מידע בזמן אמת על משיכת הכספים באמצעות הכרטיסים המזויפים, נעצרו שאר חברי הכנופיה בחיפה בעת ביצוע משיכת הכספים.

הבוקר (ראשון) תבקש המשטרה מבית משפט השלום בנצרת להאריך את מעצרם של שני החשודים הראשונים שנתפסו בשבוע שעבר. כמו כן מנסים החוקרים לאתר את החשוד בעמידה בראש הכנופיה, תושב הקריות בן 30 המוכר מתחום המרמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully