וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: בת 17 נאנסה במהלך נשף סיום תיכון בראשון לציון

חבר מועצה בראשון לציון נחקר באזהרה לאחר שארגן בתשלום מסיבה לתלמידים, ובמהלכה הוגש אלכוהול למשתתפים שלחלקם לא מלאו 18. לפי החשד, הנערה השתכרה ונאנסה על ידי נהג הרכב, שנעצר

אילוסטרציית נערה. ShutterStock
במהלך המסיבה הוגשו משקאות אלכוהוליים למשתתפים, שחלקם עדיין לא הגיע לגיל 18/ShutterStock

משטרת ראשון לציון עצרה נהג אוטובוס, תושב קריית גת בן 34, בחשד שאנס נערה בת 17 במהלך נשף הסיום של בית ספרה. האירוע המדובר התרחש בשבוע שעבר. כ-400 תלמידי י"ב מכמה בתי ספר תיכוניים באשקלון הגיעו לנשף באולמי "גאיה" בראשון לציון. את הנשף ארגן חבר מועצת העיר, שבמקביל לתפקידו בעירייה עובד כמפיק אירועים פרטי, והוא נחקר באזהרה לאחר האירוע לאחר שעל פי החשד, במהלך המסיבה הוגשו משקאות אלכוהוליים למשתתפים, שחלקם מתחת לגיל 18.

מפרטי החקירה, המתנהלת במשטרת ראשון לציון בפיקודו של סגן-ניצב איציק מנשה, עלה חשד לכך שבמהלך הערב שתתה הנערה לשוכרה כמויות גדולות של אלכוהול. בשל מסוים, כך לפי החשד, הוציא אותה אחד השומרים מהמסיבה, והעלה אותה לרכב ההסעות על מנת שתתאושש. ברכב ישב נהג האוטובוס, ועל פי עדותה של הנערה הוא אנס אותה עם הגיעה. למחרת האירוע הגיעה הנערה מלווה באמה אל תחנת המשטרה באשקלון והגישה תלונה נגדו.

המשטרה הצליחה לאתר בשבוע שעבר את הנהג החשוד, ומצאה אף ממצאי ד-נ-א בזירה. כעת ממתינים החוקרים לתוצאות בדיקות המעבדה. הנהג עצמו מכחיש את המיוחס לו וטוען כי רק סייע לה לאחר שהיא הייתה במצב קשה עקב שתיית האלכוהול. בית משפט השלום בראשון לציון הורה כבר פעמיים על הארכת מעצרו של הנהג, ומחר (שישי) אמורה הפרקליטות להחליט אם להגיש נגדו כתב אישום, ובאילו סעיפים.

חבר מועצת העיר שהפיק בתשלום את האירוע נחקר כאמור באזהרה ושוחרר לביתו. בחקירתו טען כי מרבית האורחים היו נערים בוגרים מעל לגיל 18 וחלקם אמורים להתגייס לצה"ל בימים הקרובים. בנוסף, הוא טען כי צייד את כל הנערים הבוגרים מעל גיל 18 בצמידים מיוחדים, אולם להערכתו חלק מהנערים העבירו משקאות גם לצעירים מהם שהיו במקום.

עוד בוואלה! חדשות:
אם, שני ילדיה וילד נוסף נהרגו בתאונה חזיתית בגליל
תעלומת המטוס המלזי: החיפושים יתחדשו ב"מעגל ה-7"
חשד: התחזה לרב והוציא הון מהורים לחולה סרטן

לפניות לכתב אבי אשכנזי: Aviash123@walla.co.il

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully