וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"מורה ביצע מעשים מגונים בבת 15 בפנימייה בשרון"

3.9.2013 / 0:37

לדברי המתלוננת, החשוד, כבן 60, נגע בה וחיבק אותה בניגוד לרצונה. עוד עולה כי בעקבות תלונתה ניסה החשוד לגרום לה לחזור בה ואף ביצע בה מעשה נוסף. מעצרו הוארך בשבוע

מורה בפנימייה בנתניה נעצר אתמול (שני) בחשד שביצע מעשים מגונים בתלמידה כבת 15 במוסד שבו הוא מלמד. החשוד, כבן 60, הכחיש בחקירתו את החשדות המיוחסים לו. הוא הובא לבית משפט השלום בנתניה להארכת מעצרו, שהוארך בשבוע.

בחודש מאי הוגשה תלונה במשטרה על ידי התלמידה ובה נטען כי המורה ביצע בה מעשים מגונים. לדבריה, החשוד נגע בה וחיבק אותה בניגוד לרצונה. אתמול הגישה התלמידה תלונה נוספת ולפיה המורה ביצע בה שוב מעשה מגונה ואף ניסה לשכנע אותה להסיר את התלונה שהגישה נגדו בחודש מאי.

בחודש דצמבר נעצר מורה בתיכון מאזור השפלה בחשד לקיום יחסי מין עם תלמידתו בת ה-15. המורה נחקר והודה במעשה, ומבדיקת המשטרה עולה כי היחסים אכן נעשו בהסכמה וכי הנערה הודתה בכך גם היא. עוד עולה כי אביה של הנערה גילה על המעשה והתלונן במשטרה, מה שהוביל למעצר ולחקירת המורה. הוא שוחרר בתום החקירה בתנאים מגבילים עם הרחקה מבית הספר.

בחודש ספטמבר הוגש כתב אישום לבית משפט השלום בכפר סבא נגד מורה לנהיגה בן 65 שביצע מעשים מגונים והטריד מינית תלמידות. המורה, שמואל אברהם מגבעת שמואל, נהג במשך 12 שנים ללטף את הקטינות בידיים, במרפק ובשיער, כשהוא אומר להן שכך הוא מסייע להן ללמוד לנהוג. כמו כן, הוא נאשם כי העיר לתלמידות הערות בעלות אופי מיני. באחד מהמקרים המצוינים בכתב האישום נכתב כי אברהם ליטף את ירכה של מתלוננת במהלך "טסט פנימי", ובסיומו הוא רכן לעברה ולחש באוזנה שאלות אישיות.

(עדכון ראשון 23:03)

לקריאה נוספת
חשד: מורה מהשפלה קיים יחסי מין עם תלמידה בת 15
אישום: מורה לנהיגה הטריד מינית את תלמידותיו
אישום: מורה בשומרון ביצע מעשי סדום בשני ילדים

לפניות לכתב: sben72@walla.com

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully