וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אנס נערה בערב יום העצמאות, כשאמה בחדר הסמוך

קובי דוד

27.4.2012 / 10:53

משטרת נצרת עילית עצרה גבר בן 47, החשוד שאנס את בתה בת ה-13 של חברתו לחיים. הוא מכחיש את המיוחס לו. המשטרה: בזירה יש ממצאים הקושרים אותו לאירוע החמור

בנצרת עילית נעצר לפנות בוקר (שישי) גבר בן 47, בחשד שאנס את בתה של חברתו לחיים. המעשים, לפי החשד, התבצעו בשעות הערב של יום רביעי, ערב יום העצמאות. הגבר בא לדירתה של בת זוגו, בה הייתה באותה העת גם הבת, בת 13. היא שוחחה עם החשוד, בזמן שהאם עסקה במטלות הבית. לאחר זמן קצר, ככל הנראה, החשוד ליווה את הבת לחדרה, שם ביצע בה את זממו, בזמן שהאם לא מבחינה בדבר.

בבוקר שלמחרת, שוחחה הנערה עם גורם חינוכי במוסד בו היא לומדת, ואמרה לו כי היא חושבת שנאנסה על ידי בן זוגה של האם. בעקבות כך, הגיעה אמש הנערה לתחנת המשטרה, מלווה באותו גורם חינוכי, והגישה תלונה על אונס. לפנות בוקר נעצר החשוד, ונחקר במשטרת נצרת עילית. במהלך חקירתו, הכחיש החשוד את כל המיוחס לו.

במשטרת נצרת עילית אומרים כי בזירה נמצאו ממצאים הקושרים את החשוד לאירוע החמור". "אנו רואים בחומרה את מעשיו נגד הצעירה, ונדאג למצות עמו את הדין", נמסר בהודעת המשטרה. החשוד יובא היום לדיון בהארכת מעצרו בבית משפט השלום בנצרת.

לפנייה לכתב davidkobi@walla.net.il

חשד: נהג הסעות מהמרכז אנס נער מוגבל אותו הסיע
ארז אפרתי, מאבטח הרמטכ"ל, מביע חרטה: "אני אשם"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully