וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קמפיין ימין נגד ש"ס: ראשיה בוגדים בא"י

פנחס וולף

14.11.2010 / 18:44

האפשרות שנציגי ש"ס בקבינט יימנעו בהצבעה על ההחלטה להקפיא את הבנייה בהתנחלויות לשלושה חודשים נוספים, הניעה את ארגוני הימין להוביל קמפיין נגד ש"ס וראשיה. "חייבים להזכיר לאנשי ש"ס ולאלה האחראים על מסירת שטחים שיש דין ויש דיין והם ישלמו על הפשע הזה"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר, עריכת וידאו: דורון שטיין)

הימין מסיר את הכפפות מול ש"ס: בישיבה שהתקיימה היום (ראשון) בהשתתפות אנשי תנועת "ארץ ישראל שלנו" ונציגי "נוער הגבעות" הוחלט לשחזר את הקמפיין שנערך בשנת 1995 נגד אריה דרעי בעקבות הימנעות ש"ס בהצבעות על הסכמי אוסלו. הפעם פעילי הימין מתכוונים להפנות את המאבק לעבר יו"ר ש"ס הנוכחי אלי ישי.

הנוכחים בפגישה התבטאו בחריפות נגד ישי ואף הגדירו את ראשי ש"ס כ"עושי מעשי בגידה שיש חובה למחות נגדם". יו"ר "המטה להצלת העם והארץ" הרב שלום דב וולפא אמר בישיבה כי "מה שקורה היום התרחש גם באוסלו. ש"ס נמנעה בהצבעה והכריעה את הכף לטובת מנעמי השלטון הכבוד והכסף. חייבים להזכיר לאנשי ש"ס ולאלה האחראים על מסירת שטחים שיש דין ויש דיין והם ישלמו על הפשע הזה".

הבוקר, לפני ישיבת הממשלה, אמר יו"ר ש"ס ישי כי מפלגתו תשקול להימנע בהצבעה על החידוש הקפאת הבנייה בהתנחלויות לשלושה חודשים נוספים. זאת בכפוף לכך שבנייה בירושלים תחל באופן מיידי, שישראל תקבל מכתב נשיאותי שיבטיח שלאחר שלושה חודשים ניתן יהיה לבנות גם בהתנחלויות ושראש הממשלה בנימין נתניהו יתחייב שאכן תהיה בנייה בהתנחלויות לאחר מכן. לדברי ישי, "אנחנו לא נתמוך בהצעה. עם זאת ברור
שיש הקפאה בכל המקומות כולל בירושלים מהקמת הממשלה. לצערנו ההקפאה קיימת ומשום כך אם התנאים שלנו יתקבלו נביא את הדברים להכרעת הרב עובדיה יוסף ונשקול להימנע".

"לא חוזרים על טעות פעמיים"

יו"ר תנועת "ארץ ישראל שלנו" ברוך מרזל אמר בישיבת אנשי "ארץ ישראל שלנו ונציגי "נוער הגבעות" כי "ש"ס חוזרת לתמוך בפשעים שעשויים להביא לשפיכת דמם של אלפי יהודים". בישיבה החליטו הפעילים לפתוח בקמפיין מאסיבי שיכלול הפגנה מול בתי שרי ש"ס, חלוקת חומרי הסברה סמוך לבתי הכנסת בהם הם מתפללים ומשמרות מחאה צמודות שילוו את נציגי ש"ס לכל מקום, כולל לחתונות וקניות.אחד המשתתפים אמר היום בישיבה כי "שרי ש"ס הם גנבי קולות. הם הבטיחו שהם ימין ולקחו קולות מהימין, אך ברגע האמת כמו באוסלו הם משנים כיוון ומעדיפים את הכיסאות והכבוד".

הלילה ככל הנראה ייתלו מודעות נגד שרי ש"ס ובימים הקרובים יחולקו מנשרים תחת הכותרת "לא חוזרים על טעות פעמיים". במנשרים ייכתב: "לפני הבחירות הם הבטיחו שהם בימין. ישי הבטיח לשמור על ירושלים. אטיאס דיבר על בנייה ביהודה ושומרון והקולות זרמו לקלפי. לצערנו שוב אנשי ש"ס מזגזגים. שוב השוחד מעוור עיני חכמים. הקפאה נוספת תוביל למדינה פלסטינית. זו התקפלות ובושה. הקפאה נוספת תעלה בדם יהודי. הקפאה נוספת שווה אוסלו 2, זה בניגוד למה שהבטחתם. ישי ילמד מהטעויות של אריה דרעי".

מש"ס נמסר בתגובה כי "ההחלטה כיצד שרי ש"ס יצביעו היא על פי הנחיית הרב עובדיה יוסף. ההשפעה של כל קמפיין על ראשי ש"ס היא בבחינת השפעה חלולה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully