וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ לשליט: "המו"מ לשחרור גלעד נשא פרי"

20.12.2010 / 14:00

אחרי שאביו של החייל החטוף האשים את הממשלה בהפקרת בנו, הודיעה לשכת רה"מ כי ישנם הישגים במו"מ ושנתניהו ימשיך לעשות הכל להשבת גלעד, אולם תוך שמירה על ביטחונם של ישראלים

יגור מזור

(צילום: יגור מזור, עריכת וידיאו: יאיר דניאל)

לשכת ראש הממשלה בנימין נתניהו הגיבה בצהריים (שני) לדברים שנשא מוקדם יותר נעם שליט, אביו של החייל החטוף גלעד שליט, בהם האשים את הממשלה בהפקרת בנו. "ראש הממשלה בנימין נתניהו מוביל מאמצים בלתי פוסקים להשבת גלעד שליט", נמסר בהודעת הלשכה, "מאמצים אלה נשאו פרי כאשר הוכנס ציר התיווך הגרמני-מצרי, כאשר השגנו קלטת וידיאו ראשונה של גלעד וכאשר ישראל השיבה בחיוב להצעת המתווך הגרמני לעסקה שכוללת שחרור מאות אסירי חמאס שהיו מעורבים ברצח של יותר מ-600 ישראלים".

עום זאת, בלשכת רה"מ מדגישים כי בכוונת נתניהו לשמור על האינטרסים הביטחוניים של ישראל. "ראש הממשלה עומד על כך ששחרור מחבלים מהכלא במסגרת עסקה כלשהי, לא יביא לשיקום תשתית הטרור של חמאס ביהודה ושומרון ולרצח של ישראלים רבים נוספים", נמסר.

בלשכה ציינו עוד כי שליש מאסירי חמאס ששוחררו בעסקאות קודמות חזרו לעסוק בפעילות טרור. "משוחררי עסקת ג'יבריל הובילו את אינתיפאדת אל אקצה והיו מעורבים ברצח מאות ישראלים, משוחררי עסקת טננבאום, ששוחררו ב-2004, רצחו 27 ישראלים וכן בשני פיגועים במהלך השנה האחרונה, בהם נרצחו אב לשבעה ילדים וארבעה תושבי בית חגי, היו מעורבים מחבלים ששוחררו מהכלא הישראלי.

חברת הכנסת מירי רגב (ליכוד) הגיבה גם היא לדבריו של שליט ואמרה כי אמירותיו של יוצאות מהלב, וזאת אחרי מאבק של שנים שבהן הניסיונות של הממשלה לא נשאו פרי. "לצערנו, המציאות מראה שהממשלה מעדיפה להתעסק עם ארונות של חיילים מאשר עם חיילים חיים. חייבים להחזיר את גלעד הביתה".

גם חבר הכנסת איתן כבל (העבודה) התייחס לדברי שליט ואמר כי "דברי נעם שליט משקפים את ההתנהלות הפחדנית וחסרת המנהיגות של נתניהו ושל ממשלתו. אין חזון, יש רק הישרדות פוליטית ומכירת נכסי המדינה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully