וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רה"מ: גם בשלום יערערו על הלגיטימציה שלנו

פנחס וולף

20.12.2010 / 0:10

במהלך כינוס שעסק בדה-לגיטימציה של ישראל ברחבי העולם, הדגיש נתניהו כי גם לאחר השגת שלום במזה"ת, יימשכו ההתקפות על ישראל. "ההתקפות הן נגד הקיום של המדינה היהודית"

ראש הממשלה בנימין נתניהו התייחס אמש (ראשון) לתופעת הדה-לגיטימציה של ישראל ברחבי העולם. בכינוס שעסק בנושא ואשר נערך במשרד החוץ בירושלים אמר נתניהו כי "יש כאלה שמאמינים שהמקור לדה-לגיטימציה זו מדיניות של ממשלה זו או אחרת, הם טועים. החיפוש אחר השלום חשוב ומממשלתי תמשיך לפעול לשם כך. אנו רוצים שלום, כי איננו רוצים מלחמה".

עוד אמר נתניהו כי "גם אם נצליח להשיג שלום, ההתקפות על הלגיטימציה שלנו יימשכו, מכיוון שמקורן לא באירועי 1967 אלא באירועי 1948. כלומר, ההתקפות הן נגד הקיום של המדינה היהודית. ניתן לראות לאורך ההיסטוריה שההתקפות התגברו בעיקר כאשר ישראל השתמשה בזכות ההגנה העצמית".

לגבי המצופה מממשלת ישראל המכהנת ואלו שיבואו אחריה אמר נתניהו כי "יש פה שילוב של ניסיון למנוע מהיהודים להיות במדינה משלהם ואז ניסיון למנוע מהם להפעיל את הזכויות הבסיסיות שמוקנות למדינה כמו הזכות למדינה עצמית. אנו צריכים לאמץ אסטרטגיה מגננתית והתקפתית. מצד אחד צריך לחנך אנשים על עובדות חיינו ומה אנחנו תורמים לעולם. מצד שני צריך גם לחשוף את אויבינו ולעשות דה-לגיטימציה לאלה שעושים לנו דה-לגיטימציה. זהו מאבק שאנחנו יכולים לנצח, אנחנו חייבים לנצח ואנו ננצח".

עדכון ראשון: 22:10, 19.12.10

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully