וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרלמנטרים אירופאים בשומרון: "אחראים לישראל"

פנחס וולף

7.12.2010 / 2:05

במהלך סיור שערכו אנשי המועצה האזורית שומרון ל-35 חברי פרלמנט אירופאים אמרו חברי הפרלמנט כי השטחים הם נכס ביטחוני למדינת ישראל. מסיקה: "ישראל תעצור האיסלם מלהגיע לאירופה"

35 חברי פרלמנט מאירופה סיירו אמש (שני) במועצה האזורית שומרון כאורחי יחידת קשרי החוץ במועצה. חברי הפרלמנט הם מאוסטריה, מאיטליה, מגרמניה, מבלגיה, משוויץ, מאנגליה ומשבדיה, חלקם נחשבים לפרלמנטרים בכירים.

בין היתר השתתפו בסיור יו"ר האופוזיציה באוסטריה היינץ שטראכה, יו"ר מפלגת החופש בגרמניה רנה סטדקביץ', פיליפ דה וינטר, מראשי הפרלמנט בבלגיה ומראשי המפלגה הפלמית במדינה, קנט אקרוט, יו"ר ועדת החוץ של הפרלמנט בשבדיה ומראשי המפלגה הדמוקרטית במדינה, פרגק קריילמן, יו"ר ועדת החוץ בפרלמנט הבלגי, ד"ר כריסטין דיטריך מראשי מפלגת העם השוויצרית. למשלחת נילוו גם הילמאר קבאס, נשיא האקדמיה האוסטרית וקלאוס פנדי, העורך הראשי של "קרונה צייטונג" העיתון הנפוץ בשבדיה.
"
אחרי מה שנעשה ליהודים בגולה, אנו אחראים שלעם היהודי יהיה עתיד בטוח", אמר שטראכה במהלך הסיור. "כנציגי אוסטריה, חשוב שנדבר עם כל הצדדים כדי להגיע לפתרון הטוב ביותר. אבל עם הטרור לא יהיה שום שיח, שיג או התפשרות. ליבנו אתכם".

פיליפ דה וינטר אמר: "בניגוד לרושם הראשוני שלנו ולמה שחשבנו, שההתיישבות פה היא זמנית, כשמבקרים כאן רואים שההתיישבות בשומרון היא הדבר קבוע, וצריכה להישאר - לא רק בגלל ההיסטוריה, אלא גם בגלל סיבות גיאופוליטיות וביטחוניות, כי כפי שראינו בעצמנו ההרים הללו מגנים על תל אביב".

קנט אקרוט יו"ר ועדת החוץ של הפרלמנט בשבדיה הוסיף: "לשבדיה יצא שם שאיננה ידידותית לישראל, אך לאחרונה הפרלמנט הפסיק להיות אנטי ישראלי. כולנו ניצבים מול איום מוסלמי. זוהי מולדת היהודים מסיבות מוסריות והיסטוריות. אנחנו חולקים מערכת ערכים ומקוים לשיפור היחסים".

יו"ר מועצת שומרון, גרשון מסיקה, אמר לאורחים כי, "חברי הפרלמנט המבקרים בשומרון נאבקים באסלם הקיצוני ובהתפשטות ארגוני הטרור שלו באירופה, לצד תמיכה מפורשת שלהם במדינת ישראל. על מדינות אירופה להבין שללא מדינת ישראל אין מי שיעצור את הסחף האסלמי מלשטוף את אירופה וללא יהודה ושומרון אין יכולת קיום למדינת ישראל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully