וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השריפה בכרמל: משלחת רוסית תגיע בכדי לתרום כלכלית

מוטי לוי

4.12.2010 / 23:31

אלכסנדר משקביץ, מיליארדר יהודי מקזחסטן, יגיע מחר בראש משלחת של אנשי עסקים רוסים, לאחר שכבר גייסו סוכמי כסף גדולים, במטרה לסייע לתושבי הצפון

משלחת אנשי עסקים יהודים ממוסקבה, בראשות אלכסנדר משקביץ, מיליארדר יהודי מקזחסטן, תגיע מחר בכדי להעריך מקרוב את נזקי השריפה. בכוונתם של חברי המשלחת לתרום לטובת מפוני השריפה ולטובת שיקום נזקיה. משקביץ, המשמש גם כיו"ר קרן היסוד במדינות חבר העמים לשעבר, נענה בכך לקריאתו של יו"ר הקרן, מודי זנדברג, שיצא בבקשה לקהילות יהודיות ברחבי העולם להירתם למאמץ הסיוע והשיקום.

אל המשלחת שאמורה לנחות בישראל מחר בשעות הצהריים, יצטרף גם מיכאל מירילשוילי, איל-הון יהודי מסנט פטרסבורג, המתגורר כיום בישראל, ויתכן אף כי חברי המשלחת יפגשו מחר עם ראש הממשלה בנימין נתניהו.

גורם המקורב למשלחת סיפר לוואלה! חדשות, כי כבר נכון לעכשיו "גוייס סכום כסף נכבד מאוד", וכי חברי המשלחת מקווים להגיע ל"כמה מיליוני דולרים". בהודעה שפורסמה מטעם קרן היסוד נאמר כי "בעקבות פנית משרד רוה"מ, הוחלט על הקמת מגבית ייעודית שמטרתה לסייע לממשלת ישראל בשיקום הנזקים הכבדים שנגרמו באסון השריפה בכרמל, ולכל מטרה ויעד לאומי נוסף ככל שיידרש".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully