וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: שיכר בת 17 ואנס אותה במלון בבת ים

גלעד גרוסמן

2.12.2010 / 12:07

עימא דארי בן ה-29 מעיסאוויה מואשם כי הערים על נערה בת 17, השקה אותה במשקאות אלכוהוליים ואז לקח אותה לחדר מלון בבת ים ואנס אותה. הפרקליטות מבקשת מעצר עד תום ההליכים

לבית המשפט המחוזי בתל אביב הוגש הבוקר (חמישי) כתב אישום נגד עימאד דארי, בן 29 מעיסאוויה, הנאשם באונס, ביצוע מעשה מגונה וכליאת שווא של נערה בת 17 בבית מלון בבת ים לפני כחודשיים. על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד שירי פרל מפרקליטות מחוז תל אביב, ניגש דארי אל הנערה בזמן שישבה בטיילת בבת ים וסיפר לה כי בכוונתו להתאבד. היא ניסתה להניא אותו מכך, ואז הוא הציע לה לשתות אתו משקה אלכוהולי. היא הסכימה, ובשלב מסוים אמרה לו שאינה מרגישה בטוב וכי ברצונה להקיא.

בהמשך, נטען בכתב האישום, הציע דארי לנערה להתלוות אליו כדי לרכוש משקה אנרגיה, והבטיח לקחת אותה לביתה לאחר מכן. הוא הסיע אותה במוניתו, כששניהם בגילופין, למלון בעיר, ולמרות שלא היה חדר פנוי לקח אותה לסוויטה, שם נעל את הדלת השליך אותה על המיטה ואנס אותה, תוך שהיא צועקת, מתנגדת בכוח ומנסה להדוף אותו מעליה.

פקיד הקבלה במלון, ששמע את צעקותיה, הזעיק את בעלי המלון, שהתקשרו למשטרה והזמינו אמבולנס שפינה את הנערה לבית החולים וולפסון, בעוד דארי נמלט מהמקום. הוא נעצר לפני כשבוע. הפקיד סיפר לחוקרים כי לאחר האונס הנערה צעקה על הנאשם כי אנס אותה והרס את חייה. לדבריו היא רעדה וביקשה ממנו שלא יעזוב אותה. דארי טען בחקירתו כי יחסי המין בוצעו בהסכמה.

הפרקליטות מבקשת להאריך את מעצרו עד תום ההליכים המשפטיים נגדו. "המשיב אנס את הקטינה וביצע בה מעשים מגונים בכוח, וזאת בלא שהוא שועה לקול צעקותיה ותחנוניה כי יחדל ממעשיו, כל ניסיונותיה להיאבק בו כשלו", נכתב בבקשת המעצר. "המשיב ניצל את העובדה כי הקטינה היתה בגילופין, הודות לכך שדאג להשקות אותה קודם לכן והערים עליה". עוד נטען, כי העובדה כי מדובר בנהג מונית שמסיע נשים תמימות למחייתו מוסיפה נופך מיוחד למסוכנותו.

  • עוד באותו נושא:
  • אונס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully