וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: סחטו את חברתן ודרשו ממנה לקיים יחסי מין

רמי שני

22.11.2010 / 14:08

נערה מדימונה התלוננה במשטרה כי שתיים מחברותיה אילצו אותה לקיים יחסי מין עם מכריהן ואמרו לה שאילו תסרב, יכפישו את שמה. החשודות טוענות: "זו עלילה כי לא רצינו להיות איתה בקשר"

שתי נערות מדימונה, בנות 16 ו-17 נעצרו בחשד שסחטו במשך תקופה ארוכה נערה בת גילן, הכריחו אותה לקיים יחסי מין עם מספר צעירים, דרשו ממנה כספים, ואיימו עליה שאילו לא תשתף עמן פעולה, יכפישו את שמה הטוב. משטרת מרחב הנגב תבקש היום להאריך את מעצרן של החשודות בבית משפט השלום בבאר שבע.

הפרשה נחשפה לאחר שמידע ראשוני הגיע לרכז המודיעין של תחנת המשטרה בדימונה. הרכז פתח בחקירה ועירב גם חוקרת נוער בפעילות. הנערה שכביכול נסחטה, הוזמנה למתן עדות במשטרה ולאחר שהוצגו בפניה ראיות שונות, היא גוללה מסכת אימה, שנמשכה כחצי שנה.

במהלך התקופה, היא נדרשה לטענתה, להעביר כספים לשתי הנערות בתמורה לכך שאלו יהיו חברותיה. "רציתי להיות בקשר איתן", סיפרה לחוקרת, "הסכמתי לשלם להן את הכסף שביקשו. הן אמרו לי, שאם לא אעשה כך, הן יספרו עלי סיפורים ושמועות בבית הספר. אחר כך זה הסתבך יותר".

ההסתבכות כללה בין היתר דרישה מצד הנערות החשודות בסחיטה מהצעירה לקיים יחסי מין עם מספר צעירים, שהיו עמן בקשר. תמורת הסכמתה של הנערה, קיבלו שתי החשודות בסחיטה סיגריות מהצעירים וכן שתייה חריפה.

הנערות העצורות הכחישו בחקירתן את הפרטים שמסרה הנערה בעדותה. לדבריהן, היא העלילה עליהן בגלל שלדבריהן סירבו להיות עמה בקשר. משטרת דימונה ממשיכה לחקור את המקרה. פרטיו הועברו גם לגורמי הרווחה בעיריית דימונה ולא מן הנמנע, שבפרשה יעצרו מעורבים נוספים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully