וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 שנות מאסר לגבר שהיכה חברתו בכל חלקי גופה

גלעד גרוסמן

21.11.2010 / 13:35

50 חודשי מאסר נגזרו על דימיטרי בונדרנקו, שהורשע בגרימת חבלות לחברתו ובתקיפת שוטר לאחר שנעצר. השופט: "מצטיירת תמונה של אדם אלים שדרך האלימות הקשה אינה זרה לו"

יגור מזור

(צילום: יגור מזור, עריכה: יאיר דניאל, קריינות: אביב אברמוביץ')

בית המשפט המחוזי בתל אביב גזר היום (ראשון) עונש מאסר בפועל של ארבע שנים וחודשיים על על דימיטרי בונדרנקו, שהורשע בגרימת חבלה של ממש בנסיבות מחמירות לחברתו ובעבירה של תקיפת שוטר. כמו כן, נגזרה עליו שנת מאסר על תנאי.

מגזר הדין עולה כי בחודש אפריל פרץ ויכוח בין בונדרנקו לבין בת זוגו בדירתם בתל אביב. במהלך הוויכוח האישה קיללה את בונדרנקו, והוא היכה אותה בכל חלקי גופה. כמו כן, קרע את חולצתה ולחץ בחוזקה על גרונה ופיה באמצעות ידיו וגרם לה חבלות רבות, פצעי קריעה ודימומים תת עוריים בבית החזה. בשלב מסוים אמרה האישה לבונדרנקו כי נמאס לה לחיות, נטלה סכין ודקרה את עצמה בבטנה חמש פעמים. מאוחר יותר היא מתה מפצעיה.

בונדרנקו נעצר - ובהיותו בתא המעצר של מרחב יפתח, הוא תקף עצור אחר ושוטר שהיה במקום בתפקיד ניסה להפריד בין השניים. על פי גזר הדין, בתגובה, החל בונדרנקו לתקוף את השוטר, לנגוח בו, ולירוק לעברו. בשל כך הוא הורשע בעבירה של תקיפת שוטר.

השופט צבי גורפינקל התייחס בגזר הדין לגם להרשעותיו הקודמות של בונדרנקו, בעבירות של תקיפה והיזק לרכוש במזיד וכן בעבירות של איומים והפרעה לשוטר. "מעשיו של הנאשם חמורים", כתב השופט. "הוא תקף בצורה אלימה ביותר את בת זוגו, במכות אגרוף, בבעיטות וכן בחניקתה. כאשר מצרפים זאת להרשעות קודמות, מצטיירת תמונה של אדם אלים שדרך האלימות הקשה אינה זרה לו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully