וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אישום: גר אצל זוגתו וביצע מעשי סדום בבנה

גלעד גרוסמן

1.12.2010 / 10:13

תושב באר שבע בן 39 מואשם כי ביצע שורה של מעשי סדום ומעשים מגונים בבנה של זוגתו בן ה-10 במשך שלוש שנים. המעשים נמשכו על פי האישום גם אחרי שהאם נפרדה ממנו

לבית המשפט המחוזי בפתח תקווה הוגש הבוקר (רביעי) כתב אישום נגד תושב באר שבע בן 39, הנאשם שבמשך כשלוש שנים ביצע מעשי סדום ומעשים מגונים בבנה של זוגתו. על פי כתב האישום, המעשים נמשכו גם לאחר שאמו של הילד נפרדה מהנאשם.

על פי כתב האישום, במשך כשלוש שנים התגורר הנאשם עם האם ושלושת ילדיה, בהם המתלונן, כיום בן 10. במהלך התקופה הזאת ביצע הנאשם שורה של עבירות מין בילד, בהן מעשי סדום ומעשים מגונים. באחד המקרים המתוארים בכתב האישום, נשאר הנאשם בבית עם הילד ועם אחותו המבוגרת ממנו בשלוש שנים, בשעה שהאם היתה בעבודה.

הנאשם שלח את האחות לקנות משהו מחוץ לדירה, ואז אמר לילד להצטרף אליו בחדר השינה כדי לצפות בטלוויזיה. כשהילד נכנס לחדר, הורה לו הנאשם לסגור את הדלת ולהתפשט, ואז הוא ביצע בו מעשה מגונה. הנאשם נהג להורות לילד שלא יספר לאמו על המעשים, אחרת איים כי לא יקנה לו מתנות.

במקרה אחר, הגיע הנאשם לביתה של האם, לאחר שהשניים כבר נפרדו, וביקש מהאחות שתלך לקנות סוכר להמתקת קפה. לאחר שנותר לבדו עם הילד, הוביל אותו הנאשם לחדר השינה ושם ביצע בו מעשה סדום. הוא הפסיק רק כאשר האחות חזרה וניסתה לפתוח את הדלת. בנוסף, הגבר נאשם גם בתקיפת קטין, לאחר שהכה אותו בגבו באמצעות חגורה, מכיוון שכעס עליו שלא הכין את שיעורי הבית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully